Често задавани въпроси:

1. Какво е DJI Care Enterprise?

DJI Care Enterprise е сервизен план, който е специално разработен за DJI Enterprise продукти, който Ви позволява да летите спокойно, без да се притеснявате от случайни повреди.

DJI Care Enterprise Basic

За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и в рамките на периода на покритие се предлагат две замени, като всяка една изисква малка допълнителна такса.

DJI Care Enterprise Plus

За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и експоатация в рамките на периода на покритие е налична безплатна услуга за ремонт или подмяна, при уловие че сумата на покритие е достатъчна за приспадане на такса, която е еквивалентна на разходите за щетите. Споделеното покритие може да бъде разширено до други устройства на DJI Enterprise, които са свързани с DJI Care Enterprise Plus в рамките на 30 дни след първото обвързване.

2. Какво е DJI Care Enterprise Renew?

DJI Care Enterprise Renew предоставя 12-месечно удължаване на Вашата услуга DJI Care Enterprise:

DJI Care Enterprise Basic Renew

За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и работа в рамките на периода на покритие ще бъде предоставена една платена услуга за замяна. Освен това официалният гаранционен срок за Вашия продукт ще бъде удължен с поне 12 месеца. Ако възникне повреда на продукта поради производствен дефект в рамките на гаранционния срок, DJI ще покрие таксите за ремонт на Вашия продукт.

* Гаранционният срок на Вашия продукт няма да бъде удължен в Европейския съюз и Великобритания.

DJI Care Enterprise Plus Renew

При случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и експлоатация в рамките на периода на покритие е налична безплатна услуга за ремонт или подмяна, при условие че общата сума на покритието е достатъчна за приспадане на такса, еквивалентна на разходите за щетите. Споделеното покритие може да бъде разширено до други устройства на DJI Enterprise, които са свързани с DJI Care Enterprise Plus в рамките на 30 дни след първото обвързване.

3. Какъв е периода на покритие на DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew?

DJI Care Enterprise Basic

12-месечния период на обслужване влиза в сила в 00:00 часа на началната дата и изтича в 24 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението на услугата.

DJI Care Enterprise Plus

12-месечния период на обслужване влиза в сила в 00:00 часа на началната дата и изтича в 24 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението на услугата.

DJI Care Enterprise Basic Renew

  1. 12-месечният период на обслужване влиза в сила в 0:00 часа на началната дата и изтича в 24:00 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението за обслужване.
  2. Дори ако двете замени на Вашия DJI Care Enterprise Basic вече са били използвани преди изтичането на срока, услугите за подновяване на DJI Care Enterprise Basic няма да влязат в сила предварително.
  3. Удълженият гаранционен период на продукта съгласно DJI Care Enterprise Basic Renew започва веднага след изтичането на първоначалния гаранционен период и приключва едновременно с изтичането на услугата за подмяна на DJI Care Enterprise Basic Renew.

DJI Care Enterprise Plus Renew

  1. 12-месечният период на обслужване влиза в сила в 0:00 часа на началната дата и изтича в 24:00 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението за обслужване.
  2. Дори ако сумата на покритието на вашия DJI Care Enterprise Plus изтече преди изтичане, услугите за подновяване на DJI Care Enterprise Plus няма да влязат в сила предварително.

4. В кои държави и региони се предлага DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew??

Услугите са достъпни в: Континентален Китай, Хонг Конг, САЩ, Канада, ЕС, Обединеното кралство, Австралия, Япония и Корея.

Услугите за определени модели може да се различават в различните региони.

5. Кои модели продукти се поддържат от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew?

Продуктите, поддържани от DJI Care Enterprise Basic и DJI Care Enterprise Basic Renew са: Matrice 200 V2, Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise серия, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK модул, Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1 и Zenmuse L1.

Продуктите, поддържани от DJI Care Enterprise Plus и DJI Care Enterprise Plus Renew са: Matrice 200 V2, Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, Matrice 300 RTK, Matrice 600 Pro, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, серия Mavic 2 Enterprise, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK модул, Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1 и Zenmuse L1.

6. Кои части се покриват от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew?

Обхватът на услугите за подмяна от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew е както следва:

  1. Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro, включително корпуса на дрона и пропелерите;
  2. Matrice 210, Matrice 210 RTK, включително корпуса на дрона, пропелерите, външен GPS, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двоен съединител на кардан надолу;
  3. Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, включително корпуса на дрона, пропелерите, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  4. Matrice 300 RTK, включително корпуса на дрона, пропелерите, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  5. Phantom 4 RTK и P4 Multispectral, включително корпуса на дрона, стабилизиращата стойка, батерия и пропелерите;
  6. Серия Mavic 2 Enterprise, включително корпуса на дрона, свързаната стабилизираща стойка и камерата, батерия и пропелери;
  7. Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2, Zenmuse H20, Zenmuse H20T и Zenmuse P1, включително стабилизираща стойка и камера (включително обектива);
  8. Mavic 2 Enterprise Advanced, включително корпуса на дрона, свързана стабилизираща стойка и камера, батерия, пропелери, M2EA маяк, M2EA високоговорител и M2EA прожектор;
  9. M2EA RTK модул, включително M2EA RTK модул;
  10. Zenmuse L1, включително стабилизираща стойка, лидар, камера и високопрецизен инерциален навигационен модул.

Части с удължен гаранционен период, обхванати от DJI Care Enterprise Basic Renew:

  1. Matrice 200 и Matrice 200 V2, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите);
  2. Matrice 210, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), GPS комплект (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка ии двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  3. Matrice 210 RTK, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните пластини на пропелерите), D-RTK антена, D-RTK процесор, GPS кит (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  4. Matrice 210 V2, включително корпуса на дрона, системата за контролер на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  5. Matrice 210 RTK V2, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), D-RTK 2 антена (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  6. Matrice 300 RTK, включително корпуса на дрона, системата за контролер на полета, система за задвижване (с изключение на пропелерите) и антена (предавателна антена и D-RTK антена) единичен горен конектор на стабилизиращата стойка, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
  7. Phantom 4 RTK и P4 Multispectral, включително корпуса на дрона, стабилизиращата стойка и камера, vision система и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
  8. Серия Mavic 2 Enterprise, включително основния контролер, vision система, стабилизираща стойка и камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
  9. Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T и Zenmuse P1, включително стабилизираща стойка и камера (включително обектива) (оригиналният гаранционен срок за обектив Zenmuse P1 се удължава с 12 месеца, без удължено покритие на lens shutter count), включително основния контролер, система за наблюдение, стабилизираща стойка с камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
  10. Mavic 2 Enterprise Advanced, включително основния контролер, vision система, стабилизираща стойка с камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите), M2EA маяк, M2EA високоговорител и M2EA прожектор;
  11. M2EA RTK модул, включително M2EA RTK модул;
  12. Zenmuse L1, включително стабилизираща стойка, lidar, камера и високопрецизен инерциален навигационен модул.

Бележки:

  1. Моля, изпратете обратно съответните компоненти, както е изброено по-горе; в противен случай DJI има право да изиска от вас да изпратите обратно такива компоненти или да отхвърли заявката ви за замяна. Всеки компонент, който не е изпратен обратно, няма да има право на услугите DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew. Моля, не изпращайте обратно никакви компоненти поотделно или компоненти, които не са стандартно предоставени от DJI, включително, но не се изпращат сами пропелери, батерия, външен GPS, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка, двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка и обектив. DJI има право да откаже да предостави услугата за подмяна, ако изпратите обратно компоненти поотделно или компоненти, които не са стандартни, предоставени от DJI.Моля, не изпращайте обратно вашето дистанционно управление, зарядно устройство за батерии или други части, които не са в обхвата. Всички съответни разходи, както и рискове и отговорности, възникнали в резултат на това, се поемат само от Вас.
  2. За модели дронове с части, които включват батерия, можете да решите дали да изпратите батерията обратно, ако тя работи нормално. Ако изпратите батерията обратно, DJI ще Ви предостави нова по време на услугата за смяна; ако батерията не бъде изпратена обратно, DJI няма да осигури смяна на батерията по време на услугата. Ако Вашата куриерска компания откаже да достави батерията поради сериозно повредено състояние, можете да се свържете с DJI и да предоставите снимки или видеоклипове на батерията, без да се налага да изпращате повредената батерия. След проверка, DJI ще ви предостави нова батерия при подмяната на Вашия продукт.

7. Какви са таксите за обслужване за DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew?

  1. Такса за замяна
    Трябва да платите малка такса за смяна на услугата DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew. За подробности щракнете тук относно таксите за замяна.

    За услугата DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew няма да се налага да плащате никакви допълнителни такси, ако разходите за подмяна са в рамките на сумата на покритието.
    Ако остатъкът от сумата на покритието Ви е недостатъчен, за да платите таксата за ремонт или замяна, ще трябва да компенсирате превишената сума, за да се насладите на услугата за ремонт или подмяна.
  2. Транспортни такси и данъци
    Всяка такса за двупосочна доставка, извършена в рамките на страната или региона, за които искате да използвате услугата DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew се поема от DJI.
    Ако искате да изпратите продукта обратно от друга държава или регион, първо трябва да получите съгласие от DJI и всички тарифи по доставка, митнически такси и други такси ще бъдат поети от Вас.
    DJI има право да откаже предоставяне на тази услуга, в случай че някой от горните критерии не е изпълнен.

8. На какво трябва да отговарят продуктите за закупуване на DJI Care Enterprise?

Можете да закупите DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Plus, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на някое от следните условия:

  1. DJI Enterprise продуктът е чисто нов и неактивиран;
  2. DJI Enterprise продуктът е активиран преди по-малко от 72 часа;
  3. Изминали са по-малко от 72 часа след ремонт на устройството DJI Enterprise от официален сервизен център на DJI.

Можете да закупите DJI Care Enterprise Basic Renew, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на всички последващи условия:

  1. Свързали сте продукта си с DJI Care Enterprise Basic;
  2. Вашият пакет DJI Care Enterprise не е изтекъл;
  3. Вашият план за DJI Care Enterprise има поне една останала възможност за подмяна на продукта.

Можете да закупите DJI Care Enterprise Plus Renew, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на всички последващи условия:

  1. Свързали сте продукта си с DJI Care Enterprise Plus;
  2. Вашият пакет DJI Care Enterprise не е изтекъл;
  3. Остават най-малко 30% от сумата на покритието (с изключение на споделеното покритие).

9. Мога ли да купя едновременно DJI Care Enterprise Basic и DJI Care Enterprise Plus за един дрон? Мога ли да закупя едновременно DJI Care Enterprise Basic Renew и DJI Care Enterprise Plus Renew за един дрон?

Не. В момента само един от двата пакета DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew може да бъде закупен и свързан към всяко едно устройство DJI Enterprise.

DJI Care Enterprise Basic Renew е достъпен само за потребители, които са закупили DJI Care Enterprise Basic и са свързали своето DJI Enterprise устройство към него; Същото важи за DJI Care Enterprise Plus Renew и DJI Care Enterprise Plus.

10. Мога ли да закупя DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew след изтичане на периода на покритие? Трябва ли да го купя отново след замяна?

DJI Enterprise може да бъде закупен само веднъж. DJI Enterprise Renew може да бъде закупен веднъж преди изтичането на периода на покритие, при условие че критериите за закупуване са изпълнени.

Всяка замяна на нов продукт ще бъде обвързана автоматично с пакета DJI Care на оригиналния продукт, а замененият продукт ще се използва с останалите предимства и гаранционен период. DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не могат да бъдат закупени отново за новата подмяна, така че, моля, не правете такава повторна покупка за Вашия продукт.

11. Има ли приспадане за DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew?

Не, няма приспадане за тези пакети.

12. Ако съм купил DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew за два дрона, могат ли да бъдат споделени сумите на тяхното покритие?

Съгласно DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew, броят на подмяната на множество дронове или полезни товари не може да бъде споделен.

Ако сте закупили, активирали и обвързали DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew с няколко дрона или полезни товари в рамките на 30 дни след първото обвързване, можете да изберете дали да споделите сумите за покритие.

  1. Размерът на покритието на DJI Care Enterprise Plus (DJI Care Enterprise Plus Renew) не може да бъде споделен с други дронове или полезни товари, за които не са закупени DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew.
  2. Услугата за споделяне на размера на покритието на DJI Care Enterprise Plus (DJI Care Enterprise Plus Renew) е достъпна само за дронове или полезни товари, с които планът за покритие на DJI Care Enterprise Plus е активиран и обвързан в рамките на 30 дни след първото обвързване.

Сумите на покритието не могат да бъдат споделени в друг случай.

13. Имат ли DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew глобална гаранция?

При DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не се предлага глобална гаранция.

14. Трябва ли да обвържа DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew към моите дронове и камери?

Ако сте закупили DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew, трябва да го активирате и да го свържете към вашето устройство, като използвате кода си за активиране на <официалния уебсайт на DJI>.

Ако сте закупили Auto-Activated DJI Care Enterprise Bundle, в приложението за активиране на вашето устройство ще се появи страница за активиране, където ще трябва да се регистрирате и да завършите процеса на активиране и обвързване.

15. Покрива ли DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew повреда от намокряне с вода на дрон или камера?

Да, повредени от вода дронове и полезни товари се покриват от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew.

16. Как да използвам DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew?

За повреди, обхванати от правилата и условията на вашето DJI Enterprise устройство, можете да отидете на уеб страницата за ремонтни услуги на DJI, за да изпратите <Заявка за онлайн ремонт>.

След заявката за ремонт, изпратете вашето DJI Enterprise устройство до определения център за ремонт. Артикулите, които трябва да бъдат изпратени са предмет на обхвата на покритието, посочен в споразумението за услуга за закупената от Вас услуга DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew.

17. След замяна серийният номер на моя продукт е различен. Това засяга ли моята услуга? Ще бъде ли преизчислен периодът на покритие на моя продукт?

Ако серийният номер се промени по време на ремонт или подмяна, той ще бъде актуализиран в системата и това няма да има ефект върху бъдещи услуги. Периодът на покритие няма да бъде преизчислен и ще остане предмет на Вашето споразумение за обслужване.

18. Как да проверя серийния номер на моето DJI Enterprise устройство?

<Кликнете тук, за да проверите серийния номер на продукта на DJI>:

  1. Серийният номер на дроновете от серията Matrice 200 V2 са под удължителния порт в опашката на дрона.
  2. Серийният номер на дроновете Matrice 300 RTK се намира на носа на дрона.
  3. Серийният номер на дроновете Matrice 600 Pro е под отделението за батерии №1.
  4. Серийният номер на дроновете Phantom 4 RTK и P4 Multispectral се намират в отделението за батерии.
  5. Серийният номер на дроновете Mavic 2 Enterprise Series и Mavic 2 Enterprise Advanced се намира в отделението за батерии.
  6. Серийният номер на Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T и Zenmuse L1 са разположени на оста на кардана.
  7. Серийният номер на Zenmuse P1 се намира на задния капак на камерата.
  8. Серийният номер на M2EA RTK модула се намира в долната част на RTK модула.

19. Какъв вид заместващ продукт ще получа от услугата DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew?

Ще получите заместващо устройство със същата производителност и надеждност като тези на чисто нов продукт (устройствата за подмяна може да имат незначителни козметични дефекти).




Условия за ползване:

Благодарим ви, че закупихте DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew, предназначени за продукти на DJI Enterprise.

Моля, обърнете внимание на следните правила и условия, преди да използвате тази услуга:

  1. Вие сте били информирани и сте се съгласили с тези условия, преди да закупите тази услуга.
  2. За да гарантирате правилното използване на услугата, моля, уверете се, че закупената от Вас версия на DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew е същата като региона в който сте закупили Вашето устройство.
  3. Тази услуга може да бъде обвързана само с устройства, закупени чрез официалните или оторизирани дилъри на DJI в Вашата държавата или регион.
  4. DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew могат да бъдат закупени само веднъж. Всяка подмяна на продукт с нов сериен номер ще бъде обвързана автоматично с пакета DJI Care на оригиналния продукт и ще се ползва от останалите предимства и гаранционен период. Моля, не купувайте отново DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew за подменения продукт. Серийните номера на Вашия DJI продукт и неговите компоненти са важна информация, която Ви позволява да използвате услугата DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew. Моля, пазете информацията защитена и не я разкривайте на други. Вие носите единствено отговорността за последиците и отговорността за всяка неразрешена употреба на серийния номер на Вашия DJI продукт и други свързани с него свързани услуги, причинени от разкриването от на такава информация.

I. Сервизна информация и покритие

  1. Период на покритие
    Периодът на покритие на услугата за DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew е 12 месеца.
    Той влиза в сила в 0:00 часа на началната дата и изтича в 24:00 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението за услуга. Можете да проверите началната дата на вашето споразумение за услуга на <уеб страницата на DJI Service Plans>.
  2. Преглед на услугата
    DJI Care Enterprise Basic
    В рамките на сервизния период на DJI Care Enterprise Basic за всяка случайна повреда на Вашия DJI Enterprise продукт по време на нормална работа, услугата за подмяна предлагана от DJI съгласно тези условия е достъпна срещу такса за обслужване, при условие че изпратите заявка за ремонт и изпращане на съответните компоненти и аксесоари на DJI.

    DJI Care Enterprise Plus
    В рамките на периода на обслужване на DJI Care Enterprise Plus, за всяка случайна повреда на Вашия DJI Enterprise продукт по време на нормална работа, таксите за ремонт и разходите за труд, направени в рамките на сумата на покритието се поемат от DJI, при условие че продуктът бъде върнат на DJI или официален оторизиран център на DJI в рамките на сервизния период.
    Всички такси за ремонт възникнали поради повреди, които не са покрити от услугата DJI Care Enterprise Plus се поемат от Вас или се покриват от закупена от Вас услуга, която покрива щетите.
    Освен това можете да се насладите на услугата за подмяна на DJI, като изберете да приспаднете таксата, еквивалентна на цената на услугата за подмяна от сумата на покритието си, и след това да изпратите заявка за ремонт и изпращане на съответните компоненти и аксесоари на DJI.

    DJI Care Enterprise Basic Renew
    В рамките на сервизния период на DJI Care Enterprise Basic Renew, за всяка случайна повреда на Вашия продукт DJI Enterprise по време на нормална работа, услугата за подмяна, предлагана от DJI съгласно тези правила и условия е достъпна срещу такса за обслужване, при условие че изпратите заявка за ремонт и изпращане на съответните компоненти и аксесоари на DJI.
    Освен това официалният гаранционен срок за Вашия продукт ще бъде удължен с поне 12 месеца. Ако възникне повреда на продукта поради производствен дефект в рамките на гаранционния срок, DJI ще покрие таксите за ремонт на Вашия продукт.
    * Гаранционният срок на Вашия продукт няма да бъде удължен в Европейския съюз и Великобритания.

    DJI Care Enterprise Plus Renew
    В рамките на периода на обслужване на DJI Care Enterprise Plus Renew, за всяка случайна повреда на Вашия продукт DJI Enterprise по време на нормална работа, таксите за ремонт и разходите за труд, направени в рамките на сумата на покритието се поемат от DJI, при условие че продуктът бъде върнат на DJI или официален оторизиран ремонтен център на DJI в рамките на сервизния период.
    Всички такси за ремонт възникнали поради повреди, които не са покрити от услугата DJI Care Enterprise Plus Renew се поемат от Вас или се покриват от всяка закупена от Вас услуга, която покрива щетите.
    Освен това можете да се насладите на услугата за подмяна на DJI, като изберете да приспаднете таксата, еквивалентна на цената на услугата за подмяна от сумата на покритието си и след това подадете заявка за ремонт чрез правилната процедура и изпратите съответните компоненти обратно на DJI.

    Бележки:
    1. Предоставеното устройство за подмяна има същата производителност и надеждност като тези на чисто нов продукт (устройствата за подмяна може да имат незначителни козметични дефекти).
    2. Предлагат се само ремонтни услуги за Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2. Понастоящем услугите за подмяна не са достъпни за това устройство.
  3. Покрити компоненти
    Обхватът на услугите за подмяна на DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew е както следва:
    1. Matrice 200 (Matrice 200 V2), Matrice 600 Pro, включително корпуса на дрона и пропелерите;
    2. Matrice 210, Matrice 210 RTK, включително корпуса на дрона, пропелерите, външен GPS, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка ии двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    3. Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, включително корпуса на дрона, пропелерите, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    4. Matrice 300 RTK, включително корпуса на дрона, пропелерите, единичен горен конектор на стабилизиращата стойка, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    5. Phantom 4 RTK и P4 Multispectral, включително корпуса на дрона, стабилизиращата стойка, батерия и пропелерите;
    6. Серия Mavic 2 Enterprise, включително корпуса на дрона, свързаната стабилизираща стойка и камерата, батерия и пропелери;
    7. Zenmuse X5S, Zenmuse Z30, Zenmuse XT S, Zenmuse XT, Zenmuse XT2, Zenmuse H20, Zenmuse H20T и Zenmuse P1, включително стабилизираща стойка и камера (включително обектива);
    8. Mavic 2 Enterprise Advanced, включително корпуса на дрона, свързана стабилизираща стойка и камера, батерия, пропелери, M2EA маяк, M2EA високоговорител и M2EA прожектор;
    9. M2EA RTK модул, включително M2EA RTK модул;
    10. Zenmuse L1, включително стабилизираща стойка, лидар, камера и високопрецизен инерциален навигационен модул.

    Части с удължен гаранционен период, обхванати от DJI Care Enterprise Basic Renew:
    1. Matrice 200 и Matrice 200 V2, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите);
    2. Matrice 210, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), GPS комплект (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка ии двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    3. Matrice 210 RTK, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните пластини на пропелерите), D-RTK антена, D-RTK процесор, GPS кит (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    4. Matrice 210 V2, включително корпуса на дрона, системата за контролер на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    5. Matrice 210 RTK V2, включително корпуса на дрона, системата за контрол на полета, FPV модула, задвижващата система (с изключение на пропелерите и монтажните плочи на пропелерите), D-RTK 2 антена (с изключение на монтажната скоба), единичен горен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    6. Matrice 300 RTK, включително корпуса на дрона, системата за контролер на полета, система за задвижване (с изключение на пропелерите) и антена (предавателна антена и D-RTK антена) единичен горен конектор на стабилизиращата стойка, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка и двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка;
    7. Phantom 4 RTK и P4 Multispectral, включително корпуса на дрона, стабилизиращата стойка и камера, vision система и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
    8. Серия Mavic 2 Enterprise, включително основния контролер, vision система, стабилизираща стойка и камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
    9. Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T и Zenmuse P1, включително стабилизираща стойка и камера (включително обектива) (оригиналният гаранционен срок за обектив Zenmuse P1 се удължава с 12 месеца, без удължено покритие на lens shutter count), включително основния контролер, система за наблюдение, стабилизираща стойка с камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите);
    10. Mavic 2 Enterprise Advanced, включително основния контролер, vision система, стабилизираща стойка с камера и задвижваща система (с изключение на пропелерите), M2EA маяк, M2EA високоговорител и M2EA прожектор;
    11. M2EA RTK модул, включително M2EA RTK модул;
    12. Zenmuse L1, включително стабилизираща стойка, lidar, камера и високопрецизен инерциален навигационен модул.

    Бележки:

    1. Моля, изпратете обратно съответните компоненти, както е изброено по-горе; в противен случай DJI има право да изиска от вас да изпратите обратно такива компоненти или да отхвърли заявката ви за замяна. Всеки компонент, който не е изпратен обратно, няма да има право на услугите DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew. Моля, не изпращайте обратно никакви компоненти поотделно или компоненти, които не са стандартно предоставени от DJI, включително, но не се изпращат сами пропелери, батерия, външен GPS, единичен долен конектор на стабилизиращата стойка, двата двойни долни конектора на стабилизиращата стойка и обектив. DJI има право да откаже да предостави услугата за подмяна, ако изпратите обратно компоненти поотделно или компоненти, които не са стандартни, предоставени от DJI.Моля, не изпращайте обратно вашето дистанционно управление, зарядно устройство за батерии или други части, които не са в обхвата. Всички съответни разходи, както и рискове и отговорности, възникнали в резултат на това, се поемат само от Вас.
    2. За модели дронове с части, които включват батерия, можете да решите дали да изпратите батерията обратно, ако тя работи нормално. Ако изпратите батерията обратно, DJI ще Ви предостави нова по време на услугата за смяна; ако батерията не бъде изпратена обратно, DJI няма да осигури смяна на батерията по време на услугата. Ако Вашата куриерска компания откаже да достави батерията поради сериозно повредено състояние, можете да се свържете с DJI и да предоставите снимки или видеоклипове на батерията, без да се налага да изпращате повредената батерия. След проверка, DJI ще ви предостави нова батерия при подмяната на Вашия продукт.
  4. I. Такси за обслужване
    1. Такси за подмяна
      Трябва да платите малка такса за смяна на услугата DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew. За подробности, моля, вижте „Ⅱ. Такса за замяна” от Общите условия.

      За услугата DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew няма да се налага да плащате никакви допълнителни такси, ако разходите за подмяна са в рамките на сумата на покритието.
      Ако остатъкът от сумата на покритието е недостатъчен, за да заплатите таксата за ремонт или замяна ще трябва да компенсирате превишената сума, за да се насладите на услугата за ремонт или подмяна.
    2. Транспортни такси и данъци
      Всяка такса за двупосочна доставка, извършена в рамките на страната или региона, за които искате да използвате услугата DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew се поема от DJI.
      Ако искате да изпратите продукта в международен план или от други региони, първо трябва да получите съгласието на DJI и всички тарифи и митническо освобождаване, доставка и други такси ще бъдат поети от Вас.
      DJI има право да откаже да предостави тази услуга, ако някой от горните критерии не е изпълнен.

Ⅱ. Такса за замяна

Трябва да платите малка такса за смяна на услугата DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew. Моля, <щракнете тук> за повече подробности относно таксата за замяна.

За услугата DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew няма да се налага да плащате никакви допълнителни такси, ако разходите за подмяна са в рамките на сумата на покритието.

Ⅲ. Изключения

DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не покриват следното:

  1. Повредени компоненти, които не са в обхвата.
  2. Компоненти в рамките на покритието, които липсват напълно или частично.
  3. Компоненти, които са били откраднати, ограбени или изхвърлени.
  4. Повреди, причинени от полет при неподходящи условия.
  5. Щети, причинени умишлено.
  6. Ожулвания и повреди на корпуса, които не влияят на работата на продукта.
  7. Щети, причинени от природни бедствия, войни, военни действия, бунтове, преврати и терористични дейности.
  8. Щети, причинени от използване на продукта за дейности, които са незаконни или нарушават правилата за употреба.
  9. Непряка загуба или очаквана печалба под каквато и да е форма.
  10. Заявки за ремонт или замяна, които са извън периода на покритие на DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew.
  11. Допълнителни такси в резултат на технически подобрения или подобрения в производителността.
  12. Повреди в резултат на модификации, които не са в съответствие с препоръките на ръководството, или използване на несъвместими батерии, зарядни устройства или други поддържащи устройства.
  13. Щети, причинени в резултат на използването на аксесоари, батерии или софтуер на трети страни.
  14. Повреди поради неоторизиран ремонт или подмяна на части.
  15. Повреди поради модификация или разглобяване на продукта, който не отговаря на официалната документация или е неоторизиран от DJI.
  16. Повреди, дължащи се на неправилен монтаж или от употреба и експлоатация, които не са в съответствие с изискванията в ръководството за потребителя.
  17. Обстоятелства, посочени в условията на услугата, водещи до прекратяване на услугата за подмяна съгласно DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew.
  18. Всяко дело, арбитраж или разноски, свързани с гаранционна отговорност съгласно DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew.
  19. Заявления за обслужване извън региона на покупка.
  20. Лични наранявания или имуществени щети на клиента или друг персонал, причинени от продукта.

Ⅳ. Прекратяване на услугата

  1. Ще се счита че DJI е изпълнил задълженията си съгласно настоящите условия и тази услуга ще бъде прекратена автоматично в случай на някое от следните обстоятелства:
    1. Периодът на покритие на DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew изтича.
    2. Използвахте възможностите за замяна при услугата DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew.
    3. Изчерпали сте сумата на покритието по услугата DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew.
    4. По ваша собствена инициатива сте кандидатствали за анулиране на услугата DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew с потвърждение от DJI.
  2. DJI може да откаже да предостави или може да прекрати тази услуга в случай на някое от следните обстоятелства:
    1. Продуктът, за който се изисква услуга, не е закупен чрез официалните или оторизирани канали на DJI.
    2. Версията на DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew не е същата като тази, от която е закупен свързаният продукт.
    3. Услугата е заявена извън зоната на покритие.
    4. Дата на заявката за услуга надвишава периода на покритие.
    5. Заявката за услуга не е направена чрез правилната процедура за заявка за услуга.

Ⅶ. Процес на ремонт

  1. За повреди, покрити в условията на вашия продукт на DJI, отидете на <уебстраница за ремонтни услуги на DJI>, за да подадете „Заявка за онлайн ремонт“.
  2. След заявката за ремонт, изпратете вашето DJI Enterprise устройство до определения център за ремонт, както е посочено в това Споразумение. Артикулите, които трябва да бъдат изпратени са предмет на обхвата на покритието, посочен в споразумението за обслужване за DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew услуга, която сте закупили. Моля,изпратете съответните компоненти според предвиденото покритие; в противен случай DJI има право да изиска от Вас да изпратите такива компоненти или да отхвърли заявката Ви за замяна.
  3. След като потвърдите, че повредата на Вашето устройство попада в обхвата на DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew, DJI ще Ви изпрати оферта за такса за ремонт. След това можете да изберете Вашия продукт да бъде ремонтиран или заменен:
    1. DJI Care Enterprise Basic/DJI Care Enterprise Basic Renew: След като бъде избрана услугата за подмяна, ще получите оферта за подмяна. След като потвърдите офертата и извършите плащането, DJI ще организира изпращането на заместващия продукт.
    2. DJI Care Enterprise Basic/DJI Care Enterprise Basic Renew: След като бъде избрана услугата за подмяна и DJI определи, че замяната попада в обхвата на услугата, такса, еквивалентна на разходите за ремонт или подмяна, ще бъде приспадната от сумата на покритието Ви. Ако остатъкът от сумата на покритието Ви е недостатъчен, за да заплатите таксата за ремонт или замяна, ще трябва да компенсирате превишената сума, за да се насладите на услугата за ремонт или подмяна. След като получи Вашето потвърждение, DJI ще организира да Ви изпрати ремонтирания или подменен продукт.
    3. Ако сте избрали услугата за подмяна, трябва да изпратите оригиналния продукт обратно на DJI като доказателство за предоставянето на замяна. DJI няма да извършва анализ на данни за инциденти на Вашия повреден продукт в услуга за подмяна.

Ⅵ.Връщане и прехвърляне на услугата DJI Care Enterprise/DJI Care Enterprise Renew

Ако върнете устройството си в съответствие с политиката за връщане на DJI, можете да поискате да отмените услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew.

Услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew не може да бъде анулирана без връщането на Вашия обвързан продукт на DJI или след като сте започнали да използвате услугата.

Услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew не може да бъде прехвърлена.

Ⅶ. Защита на личната информация

  1. Преди да закупите услугата DJI Care Enterprise/DJI Care Enterprise Renew, моля, прочетете внимателно общите условия и условията на онлайн заявката за ремонт на DJI. След като закупите или кандидатствате за използване на услугата DJI Care Enterprise/DJI Care Enterprise Renew се счита, че сте прочели и сте се съгласили да спазвате тази политика за поверителност и условията за обслужване на заявката за онлайн ремонт на DJI. Това означава, че сте се съгласили да предоставите личната и продуктовата информация, която сте въвели на DJI и сте упълномощили DJI да използва тази информация, когато Ви предоставя услуги. След като закупите или кандидатствате за използване на услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew се счита, че сте прочели и сте се съгласили да спазвате тази политика за поверителност и условията за обслужване на заявката за онлайн ремонт на DJI. Това означава, че сте се съгласили да предоставите личната и продуктова информация, която сте въвели на DJI, и сте упълномощили DJI да използва тази информация, когато ви предоставя услуги. Информацията за продукта включва, но не се ограничава до модела и сериен номер на вашия продукт, данни за настройките на продукта, данни за полетната експлоатация, полетна среда и данни за местоположението.
  2. Преди да изпратите продукта си обратно за подмяна или ремонт, моля, архивирайте личната си информация и/или изтрийте всички данни, инсталирани или записани на продукта, включително, но не само изображения, видеоклипове и инсталиран софтуер и софтуерни пакети на трети страни. Ако такава информация не може да бъде изтрита, моля, променете я, за да попречите на други да я получат или да я изключите от определението за лични данни съгласно приложимите закони. Ако не успеете да изтриете такава информация, DJI неизбежно ще получи достъп до нея при предоставяне на услугата и може да изтрие такива данни в резултат на услугата. DJI не носи отговорност за загуба или разкриване на данни от който и да е продукт, който сте изпратили обратно на DJI или всеки продукт, който сте ремонтирали от DJI.
  3. Моля, не изпращайте обратно Вашата SD карта. Ако Вашият продукт трябва да бъде изпратен обратно, моля, уверете се че данните във вашата SD карта са архивирани и/или изтрити предварително. Ако не успеете да изтриете данните от вашата SD карта, DJI неизбежно ще получи достъп до данните при предоставяне на услугата. DJI не носи отговорност за загуба или разкриване на данни от който и да е продукт, който сте изпратили обратно на DJI, или продукт, който сте ремонтирали от DJI.