DJI Care Enterprise е сервизен план, който е специално разработен за DJI Enterprise продукти, който Ви позволява да летите спокойно, без да се притеснявате от случайни повреди.
DJI Care Enterprise Basic
За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и в рамките на периода на покритие се предлагат две замени, като всяка една изисква малка допълнителна такса.
DJI Care Enterprise Plus
За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и експоатация в рамките на периода на покритие е налична безплатна услуга за ремонт или подмяна, при уловие че сумата на покритие е достатъчна за приспадане на такса, която е еквивалентна на разходите за щетите. Споделеното покритие може да бъде разширено до други устройства на DJI Enterprise, които са свързани с DJI Care Enterprise Plus в рамките на 30 дни след първото обвързване.
DJI Care Enterprise Renew предоставя 12-месечно удължаване на Вашата услуга DJI Care Enterprise:
DJI Care Enterprise Basic Renew
За случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и работа в рамките на периода на покритие ще бъде предоставена една платена услуга за замяна. Освен това официалният гаранционен срок за Вашия продукт ще бъде удължен с поне 12 месеца. Ако възникне повреда на продукта поради производствен дефект в рамките на гаранционния срок, DJI ще покрие таксите за ремонт на Вашия продукт.
* Гаранционният срок на Вашия продукт няма да бъде удължен в Европейския съюз и Великобритания.
DJI Care Enterprise Plus Renew
При случайни повреди на DJI Enterprise продуктите по време на нормална употреба и експлоатация в рамките на периода на покритие е налична безплатна услуга за ремонт или подмяна, при условие че общата сума на покритието е достатъчна за приспадане на такса, еквивалентна на разходите за щетите. Споделеното покритие може да бъде разширено до други устройства на DJI Enterprise, които са свързани с DJI Care Enterprise Plus в рамките на 30 дни след първото обвързване.
DJI Care Enterprise Basic
12-месечния период на обслужване влиза в сила в 00:00 часа на началната дата и изтича в 24 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението на услугата.
DJI Care Enterprise Plus
12-месечния период на обслужване влиза в сила в 00:00 часа на началната дата и изтича в 24 часа на датата на изтичане, както е посочено в споразумението на услугата.
DJI Care Enterprise Basic Renew
DJI Care Enterprise Plus Renew
Услугите са достъпни в: Континентален Китай, Хонг Конг, САЩ, Канада, ЕС, Обединеното кралство, Австралия, Япония и Корея.
Услугите за определени модели може да се различават в различните региони.
Продуктите, поддържани от DJI Care Enterprise Basic и DJI Care Enterprise Basic Renew са: Matrice 200 V2, Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, Matrice 300 RTK, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, Mavic 2 Enterprise серия, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK модул, Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1 и Zenmuse L1.
Продуктите, поддържани от DJI Care Enterprise Plus и DJI Care Enterprise Plus Renew са: Matrice 200 V2, Matrice 210 V2, Matrice 210 RTK V2, Matrice 300 RTK, Matrice 600 Pro, Phantom 4 RTK, P4 Multispectral, серия Mavic 2 Enterprise, Mavic 2 Enterprise Advanced, M2EA RTK модул, Zenmuse Z30, Zenmuse X5S, Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse P1 и Zenmuse L1.
Обхватът на услугите за подмяна от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew е както следва:
Части с удължен гаранционен период, обхванати от DJI Care Enterprise Basic Renew:
Бележки:
Можете да закупите DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Plus, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на някое от следните условия:
Можете да закупите DJI Care Enterprise Basic Renew, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на всички последващи условия:
Можете да закупите DJI Care Enterprise Plus Renew, ако Вашето DJI Enterprise устройство отговаря на всички последващи условия:
Не. В момента само един от двата пакета DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew може да бъде закупен и свързан към всяко едно устройство DJI Enterprise.
DJI Care Enterprise Basic Renew е достъпен само за потребители, които са закупили DJI Care Enterprise Basic и са свързали своето DJI Enterprise устройство към него; Същото важи за DJI Care Enterprise Plus Renew и DJI Care Enterprise Plus.
DJI Enterprise може да бъде закупен само веднъж. DJI Enterprise Renew може да бъде закупен веднъж преди изтичането на периода на покритие, при условие че критериите за закупуване са изпълнени.
Всяка замяна на нов продукт ще бъде обвързана автоматично с пакета DJI Care на оригиналния продукт, а замененият продукт ще се използва с останалите предимства и гаранционен период. DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не могат да бъдат закупени отново за новата подмяна, така че, моля, не правете такава повторна покупка за Вашия продукт.
Не, няма приспадане за тези пакети.
Съгласно DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew, броят на подмяната на множество дронове или полезни товари не може да бъде споделен.
Ако сте закупили, активирали и обвързали DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew с няколко дрона или полезни товари в рамките на 30 дни след първото обвързване, можете да изберете дали да споделите сумите за покритие.
Сумите на покритието не могат да бъдат споделени в друг случай.
При DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не се предлага глобална гаранция.
Ако сте закупили DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew, трябва да го активирате и да го свържете към вашето устройство, като използвате кода си за активиране на <официалния уебсайт на DJI>.
Ако сте закупили Auto-Activated DJI Care Enterprise Bundle, в приложението за активиране на вашето устройство ще се появи страница за активиране, където ще трябва да се регистрирате и да завършите процеса на активиране и обвързване.
Да, повредени от вода дронове и полезни товари се покриват от DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew.
За повреди, обхванати от правилата и условията на вашето DJI Enterprise устройство, можете да отидете на уеб страницата за ремонтни услуги на DJI, за да изпратите <Заявка за онлайн ремонт>.
След заявката за ремонт, изпратете вашето DJI Enterprise устройство до определения център за ремонт. Артикулите, които трябва да бъдат изпратени са предмет на обхвата на покритието, посочен в споразумението за услуга за закупената от Вас услуга DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew.
Ако серийният номер се промени по време на ремонт или подмяна, той ще бъде актуализиран в системата и това няма да има ефект върху бъдещи услуги. Периодът на покритие няма да бъде преизчислен и ще остане предмет на Вашето споразумение за обслужване.
<Кликнете тук, за да проверите серийния номер на продукта на DJI>:
Ще получите заместващо устройство със същата производителност и надеждност като тези на чисто нов продукт (устройствата за подмяна може да имат незначителни козметични дефекти).
Благодарим ви, че закупихте DJI Care Enterprise или DJI Care Enterprise Renew, предназначени за продукти на DJI Enterprise.
Моля, обърнете внимание на следните правила и условия, преди да използвате тази услуга:
Бележки:
Трябва да платите малка такса за смяна на услугата DJI Care Enterprise Basic или DJI Care Enterprise Basic Renew. Моля, <щракнете тук> за повече подробности относно таксата за замяна.
За услугата DJI Care Enterprise Plus или DJI Care Enterprise Plus Renew няма да се налага да плащате никакви допълнителни такси, ако разходите за подмяна са в рамките на сумата на покритието.
DJI Care Enterprise и DJI Care Enterprise Renew не покриват следното:
Ако върнете устройството си в съответствие с политиката за връщане на DJI, можете да поискате да отмените услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew.
Услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew не може да бъде анулирана без връщането на Вашия обвързан продукт на DJI или след като сте започнали да използвате услугата.
Услугата DJI Care Enterprise / DJI Care Enterprise Renew не може да бъде прехвърлена.