DJI Care Refresh+ е застрахователен план, който Ви предлага възможността да подновите DJI Care Refresh с още една година, както и още една възможност за подмяна на дрона в рамките на 12 месеца. Освен това гаранционният срок ще бъде удължен с минимум 12 месеца. Ще Ви бъде предоставена безплатна услуга за ремонт, в случай че Вашият продукт има дефекти в производството. DJI Care Refresh+ се предлага в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Великобритания, като Ви се осигурява възможност да подновите своя DJI Care Refresh, осигурявайки Ви възможност за подмяна на Вашия DJI продукт в рамките на 12 месеца.
Може да закупите DJI Care Refresh+, ако:
DJI Care Refresh се предлага на потребителите от Континентален Китай, Хонг Конг, Тайван, Корея, Северна Америка (САЩ и Канада), страните от ЕС, Обединено Кралство, Швейцария, Норвегия и Австралия. DJI Care Refresh+ може да бъде малко по-различен в зависимост от съответната държава или регион.
Не. DJI Care Refresh+ може да се използва само и единствено по време на периода на покритие и НЕ може да се използва предварително и след изтичане.
Не. Понастоящем всеки продукт отговаря на само едно закупуване на DJI Care Refresh+.
Услуга за подмяна:
Osmo Pocket (Европа): камера и батерия.
Osmo Mobile 3 (Европа): ръкохватка, бутон, стабилизираща стойка, държач за мобилно устройство и батерия.
Osmo Action: камера и батерия.
Серия Mavic и Spark: дронът, камера, батерия и пропелери.
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка и ръкохватката (с батерия).
Серия Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, камерата и пропелерите.
Inspire 2: дронът и пропелери.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
Удължено гаранционно обслужване
Osmo Action: камера (включително обектива).
Серии Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: главният контролер, стабилизиращата стойка, позициониращата система и задвижващата система (включително пропелерите).
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка.
Inspire 2: главният контролер, позициониращата система и задвижващата система (без пропелерите).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
*Държавите от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединено Кралство НЕ осигуряват удължено гаранционно обслужване.
Когато сте закупили DJI Care Refresh+, отделно в онлайн магазина на DJI е необходимо да свържете серийния номер на дрона чрез тази страница.
Застрахователният план DJI Care Refresh+ е свързан със серийния номер на продукта. В случай че искате да замените своя продукт се свържете с DJI Support или Repair Services в официалната страница на DJI и изберете заявка за онлайн ремонт (Online Repair Request). Ако не се изисква определяне на щетите, ще Ви бъде предоставена опция EXPRESS и ще Ви бъде изпратена резервна единица възможно най-скоро. След като бъде избрана опция EXPRESS, изпратете Вашия DJI продукт до посочен от DJI център за ремонт, следвайки инструкциите от DJI поддръжка. Ще заменим серийния номер на вашия продукт със серийния номер на резервния продукт, което няма да повлияе на последващите услуги.
Не. На този етап DJI Care Refresh+ работи само в региона на покритие. DJI Care Refresh+ и съответният продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион.
Не. DJI Care Refresh+ НЕ може да се използва, ако извънгаранционният продукт бъде изпратен до официалния сервизен център на DJI и се установи, че продуктът има производствен дефект преди влизането в сила на DJI Care Refresh+. Таксите, които са платени за ремонт, няма да бъдат възстановени. Type a message
Повреди възникнали след като продукта е влязъл в контакт с вода се покриват от DJI Care Refresh+.
DJI Care Refresh+ се закупува отделно за Inspore 2, Zenmuse X4s, Zenmuse X5S и Zenmuse X7.
Не. Периодът на покритие в споразумението за услуга няма да бъде преизчислен, ако се променят серийните номера.
Когато продукта се подмени под услугата DJI Care Refresh+ подмененият продукт ще бъде нов или еквивалентен на нов по отношение на производителност и надеждност.
Моля, вижте https://repair.dji.com/product/serial/index, за да намерите повече информация.
Благодарим Ви че избрахте застрахователния план DJI Care Refresh+. Чрез закупуването му Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с тези условия. DJI Care Refresh+ е създаден от SZ DJI Technology Co., LTD (наричани по-нататък "DJI"). За да осигури по-дълготрайна и всеобхватна защита, вече се предлага DJI Care Refresh+ за клиенти закупили DJI Care Refresh. Повреди причинени от потребителски грешки или злополуки, DJI ще предложи услуга за подмяна на продукта срещу допълнително заплащане. Освен това ще бъде предоставена разширена гаранционна услуга и безплатна услуга за ремонт, ако вашият продукт има производствен дефект. DJI Care Refresh+ е наличен в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединеното кралство, и Ви предлага шанс да подновите Care Refresh, като предоставите още една възможност за подмяна на вашия DJI продукт в рамките на 12 месеца и НЕ предоставя разширено гаранционно обслужване за тези държави.
*DJI Care Refresh+ трябва да бъде закупен от вас и може да бъде закупен и активиран само ако отговаря на следните условия:
Удължено гаранционно обслужване
DJI се ангажира, че таксите за ремонт (включително материални и трудови такси) ще бъдат покрити под DJI Care Refresh+, ако вашият продукт има дефект в производството в рамките на периода на покритие.
Услуга по подмяна
Срещу допълнително заплащане ще Ви бъде предоставена услуга за подмяна при повреда на продукта, причинена от инциденти. DJI се съгласява да предостави продукти за замяна срещу допълнителна такса въз основа на споразумението, ако повредата се случи случайно при нормална употреба на покрити дронове, стабилизираща стойка и камера в рамките на периода на покритие. Когато вашият продукт бъде заменен под DJI Care Refresh+, ще Ви бъде изпратен заместващ нов или продукт със сходни характеристики на нов по производителност и надеждност.
Osmo Pocket (Европа): камера и батерия.
Osmo Mobile 3 (Европа): ръкохватка, бутон, стабилизираща стойка, държач за мобилно устройство и батерия.
Osmo Action: камера и батерия.
Серия Mavic и Spark: дронът, камера, батерия и пропелери.
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка и ръкохватката (с батерия).
Серия Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, камерата и пропелерите.
Inspire 2: дронът и пропелери.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
Подробности за условията за подмяна на услуги са изброени по-долу:
Услугата по подмяна НЕ може да се осъществи при следните обстоятелства:
Услугата за удължено гаранционно обслужване НЕ може да се осъществи при следните обстоятелства:
Osmo Action: камера (включително обектива)
Серии Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced, Phantom 3 SE: основния контролер, стабилизираща стойка и камерата, позиционираща система, задвижваща система (без пропелери).
Серия Ronin: Механика на стабилизиращата стойка.
Inspire 2: основния контролер, позиционираща система, задвижваща система (без пропелери).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: Стабилизираща стойка и камера (включително обектив).
DJI Care Refresh+ ще бъде прекратен без предупреждение в следните ситуации:
DJI Care Refresh+ ще бъде прекратен предварително в следните ситуации:
Такса за замяна: Може да платите, за да закупите услугата DJI Care Refresh+, за да имате право на последваща услуга за подмяна в рамките на периода на покритие, ще трябва да платите сравнително малка сума пари, за да се насладите на услугата за подмяна.
Такса за доставка и други такси: таксите за доставка се извършват в региона, в който сте закупили DJI Care Refresh+ и ще бъдат покрити от DJI. Ако се намирате на място, което не е обхванато от услугата DJI Care Refresh+, ще трябва да платите таксата за доставка и данъци, ако има такива.
За да използвате услугата за подмяна, таксата за заместване на всеки продукт е показана по-долу:
За страните в ЕС, Норвегия, Швейцария:
Mavic Air 2: €59
Mavic Mini: €32
Mavic 2 Pro/Zoom: €119
Mavic Air: €59
Серия Phantom 4 Pro: €129
Osmo Action: €29
Osmo Mobile 3: €9
Osmo Pocket: €29
Ronin-S: €39
Ronin-SC: €29