ОБЩИ УСЛОВИЯ

Пазаруване от онлайн магазина

COPTER.BG е онлайн магазин за продажба на квадрокоптери, хексакоптери, октокоптери и аксесоари за тях. Онлайн магазинът COPTER.BG е собственост на "ТЕМПЕКС" ЕООД.

  • Седалище и адрес на управление: бул."Кукленско шосе" 52, 4004 Пловдив, България
  • Телефонен номер: 032/390100
  • Национален номер: 0700 45 011
  • E-mail: copter@tempexbg.com
  • Web: www.copter.bg

Цени

Всички цени в онлайн магазина са крайни и с начислено ДДС.

Поръчка

За избрания от Вас продукт кликнете на бутона "Добави в Количка", след което следвайте стъпките и попълнете необходимите данни на вашата поръчка. Ако не желаете да попълвате формата - можете да се обадите на посочения в сайта номер и да поръчате директно по телефона. Регистрацията в сайта не е задължителна, но при наличието на регистрация ще можете да виждате статуса и да проследявате вашата поръчка. След направена успешна поръчка ние ще се свържем с вас за подтвърждение.

Доставка

Изпратените чрез куриер поръчки са за сметка на клиента. Сумата за доставка се появява автоматично и се калкулира в крайната цена на продукта. При взимане на поръчката директно от магазина, сума за доставка не се начислява. Времето необходимо за доставка, на територията на република България, е до 3 работни дни.

Гаранция

Всички продукти в онлайн магазина са с гаранция. Срокът на гаранцията, определен от самия производител, зависи от конкретната марка и модел и е обявен в описанието или в таблицата с техническите характеристики на продукта.

Условия за отказ от договор извън търговския обект или от договор от разстояние

(Чл. 44 от ЗЗП) Договор извън търговския обект e всеки договор между търговец и потребител:

  • сключен при едновременното физическо присъствие на търговеца и на потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца;
  • при който потребителят е направил предложение за сключване на договор при същите обстоятелства като посочените в т. 1;
  • сключен в търговския обект на търговеца или чрез използването на средство за комуникация от разстояние, непосредствено след като е осъществен личен и индивидуален контакт с потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца, при едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя;
  • сключен по време на пътуване, организирано от търговеца с цел или резултат продажба или насърчаване на продажбите на стоки или услуги на потребителя.

(Чл. 45 от ЗЗП) Договор от разстояние e всеки договор, сключен между търговец и потребител като част от организирана система за продажби от разстояние или предоставяне на услуги от разстояние без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя, чрез изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние до сключването на договора, включително в момента на сключване на договора.

(Чл. 50 от ЗЗП) Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на:

  1. сключване на договора – при договор за услуги;
  2. приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба.

(Чл. 54 от ЗЗП) Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.

  • (2) Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.
  • (3) Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.
  • (4) При договор за продажба, когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя по ал. 1, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

Ако желаете да се възползвате от правото си на отказ от договора от разстояние (т.е. да върнете закупения от Вас продукт в рамките на 14 календарни дни от неговото получаване), моля следвайте стъпките по-долу:

1. Изпратете следните данни на e-mail: copter@tempexbg.com:

  1. Номер на поръчка
  2. Име на стоката
  3. Код/сериен номер на стоката
  4. Дата, на която стоката е поръчана
  5. Дата, на която стоката е доставена/получена
  6. Причина за отказ от покупката /при желание от Ваша страна/
  7. Имена на потребителя
  8. Адрес на потребителя
  9. E-mail на потребителя
  10. Телефон на потребителя

или попълнете следния формуляр и го изпратете отново на e-mail: copter@tempexbg.com:

2. След изпращането на данните, представител на COPTER.BG ("ТЕМПЕКС" ЕООД) ще се свърже с Вас.

3. След потвърждение от COPTER.BG ("ТЕМПЕКС" ЕООД), изпратете продукта на адрес:

  • Адрес: бул."Кукленско шосе" 52, 4004 Пловдив, България
  • Телефонен номер: 032/390100
  • Национален номер: 0700 45 011
  • E-mail: copter@tempexbg.com
  • Web: www.copter.bg

ВАЖНО!!! При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал. 2 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), транспортните разходи са за сметка на клиента.

Предпочитан куриер: Спиди

Допълнителни уточнения:

  • Потребителят е длъжен да съхранява получените от COPTER.BG стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока, предвиден в чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП). За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
  • В случай на фабричен дефект, който е установен до 24 часа след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Клиента.
  • Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Употреба на "бисквитки" (cookies) в сайта

Онлайн магазинът COPTER.BG използва така наречените cookies - "бисквитки", чрез които позволява на системата, при следващо влизане в сайта, Вашият профил да се вписва автоматично, пазейки потребителските Ви настройки и продуктите ви в "Количка". Бисквитките не носят лични данни или лична информация за потребителя!