Общи условия

Пазаруване от онлайн магазина

Онлайн магазинът COPTER.BG е официален представител на марката DJI за България и предлага всички дронове, камери и аксесоари за тях. COPTER.BG е собственост на "ТЕМПЕКС" ЕООД.

  • Седалище и адрес на управление: бул."Кукленско шосе" 52, 4004 Пловдив, България
  • Телефонен номер: 032/390100
  • Национален номер: 0700 45 011
  • E-mail: copter@tempexbg.com
  • Web: www.copter.bg

Сервиз

COPTER.BG разполага с лицензиран сервиз за всички продукти на DJI.

Цени

Всички цени в онлайн магазина са крайни и с начислено ДДС.

Поръчка

За избрания от Вас продукт кликнете на бутона "Добави в Количка", след което следвайте стъпките и попълнете необходимите данни на вашата поръчка. Ако не желаете да попълвате формата - можете да се обадите на посочения в сайта номер и да поръчате директно по телефона. Регистрацията в сайта не е задължителна, но при наличието на регистрация ще можете да виждате статуса и да проследявате вашата поръчка. След направена успешна поръчка ние ще се свържем с вас за подтвърждение.

Доставка

Изпратените чрез куриер поръчки са за сметка на клиента. Сумата за доставка се появява автоматично и се калкулира в крайната цена на продукта. При взимане на поръчката директно от магазина, сума за доставка не се начислява. Времето необходимо за доставка, на територията на република България, е до 3 работни дни. Клиентът получава безплатна доставка за поръчка на стойност над 500 лева на територията на Република България. Заз всички останали страни, безплатната доставка е за поръчки над 1500 лева.

Гаранция

Всички продукти, предлагани от COPTER.BG са нови в оригинални опаковки със съответния гаранционен срок определен от производителя и съгласно закона за защита на потребителите. При възникване на дефект в рамките на гаранционният срок се обръщайте към оторизираните сервизи, чийто адреси ще намерите изписани в гаранционната карта на вашия продукт. Повече информация можете да намерите на страницата Гаранционни условия.

Други

COPTER.BG се ангажира да предоставя само услугите представени в сайта, по начина, по който са представени. Цялата информация представена на сайта, включително наличности и цени е валидна единствено и само към момента на представянето ѝ, като COPTER.BG си запазва правото по всяко време да я променя без предупреждение. Отговорност на всеки клиент е да проверява условията за ползване на сайта, както и представената информация за цени, наличности и т.н, за да е своевременно информиран в случай, че в същите са настъпили някакви промени. При всички случаи промяната има действие занапред и не засяга потвърдени от страна на COPTER.BG поръчки преди извършването. В случай, че е необходимо допълнително одобрение от наша страна, то следва да бъде дадено; в противен случай, независимо от потвърждаване на поръчката, същата ще бъде считана за невалидна.

За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство. Всички спорове по тълкуването и изпълнението на настоящите общи условия и по тълкуването и изпълнението на договорите за продажба от разстояние на поръчани от онлайн магазина стоки ще бъдат решавани със споразумение, а в случай на непостигане на такова, спорът ще бъде отнасян за разрешаване от компетентния съд: по искове на потребители - съгласно чл. 113 ГПК, а в останалите случаи, ако подсъдността не е посочена императивно - пред компетентния съд в гр. Пловдив, съгласно правилата на родовата подсъдност по ГПК, а именно Пловдивски районен съд или Пловдивски градски съд.

Условия за отказ от договор извън търговския обект или от договор от разстояние

(Чл. 44 от ЗЗП) Договор извън търговския обект e всеки договор между търговец и потребител:

  • сключен при едновременното физическо присъствие на търговеца и на потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца;
  • при който потребителят е направил предложение за сключване на договор при същите обстоятелства като посочените в т. 1;
  • сключен в търговския обект на търговеца или чрез използването на средство за комуникация от разстояние, непосредствено след като е осъществен личен и индивидуален контакт с потребителя на място, различно от търговския обект на търговеца, при едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя;
  • сключен по време на пътуване, организирано от търговеца с цел или резултат продажба или насърчаване на продажбите на стоки или услуги на потребителя.

(Чл. 45 от ЗЗП) Договор от разстояние e всеки договор, сключен между търговец и потребител като част от организирана система за продажби от разстояние или предоставяне на услуги от разстояние без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя, чрез изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние до сключването на договора, включително в момента на сключване на договора.

(Чл. 50 от ЗЗП) Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на:

  1. сключване на договора – при договор за услуги;
  2. приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба.

((Чл. 54 от ЗЗП) Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.

  • (2) Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.
  • (3) Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.
  • (4) При договор за продажба, когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя по ал. 1, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

Внимание: Дронове, камери, жироскопни стойки, дистанциоони управления, полетни контролери и други основни продукти следва да бъдат върнати без да са активирани, или да са въвеждани в експлоатация пароли, профили и други, възпрепятстващи възстановяването на заводските настройки, каквито са в първоначалния им вид. Стоката не подлежи на връщане, ако е активиран код за застраховка или друг OEM лиценз. В този случай стоката се третира като ИЗПОЛЗВАНА. Батерии, дистанционни управления и други продукти, които съдържат батерии, следва да бъдат върнати от потребителя без да са зареждани. В противен случай продукта се третира като ИЗПОЛЗВАН. Аксесоари и консумативи следва да бъдат върнати в пълна окомплектовка и ненарушена опаковка. В случай, че целостта на опаковката на съответния консуматив е нарушена, потребителят може да упражни правото си на отказ от закупен дрон, камера или друг основен продукт и консумативите към тях, като следва да заплати за своя сметка стойността на консуматива с нарушена опаковка. Застраховки от типа на DJI CARE, както и лицензи за закупен софтуер не могат да бъдат върнати.

Ако желаете да се възползвате от правото си на отказ от договора от разстояние (т.е. да върнете закупения от Вас продукт в рамките на 14 календарни дни от неговото получаване), моля следвайте стъпките по-долу:

  1. Изпратете следните данни на e-mail: copter@tempexbg.com
    1. Номер на поръчка
    2. Име на стоката
    3. Код/сериен номер на стоката
    4. Дата, на която стоката е поръчана
    5. Дата, на която стоката е доставена/получена
    6. Причина за отказ от покупката /при желание от Ваша страна/
    7. Имена на потребителя
    8. Адрес на потребителя
    9. E-mail на потребителя
    10. Телефон на потребителя
    или попълнете следния формуляр и го изпратете отново на e-mail: copter@tempexbg.com
  2. След изпращането на данните, представител на COPTER.BG ("ТЕМПЕКС" ЕООД) ще се свърже с Вас.
  3. След потвърждение от COPTER.BG ("ТЕМПЕКС" ЕООД), изпратете продукта на адрес:
    • Адрес: бул."Кукленско шосе" 52, 4004 Пловдив, България
    • Телефонен номер: 032/390100
    • Национален номер: 0700 45 011
    • E-mail: copter@tempexbg.com
    • Web: www.copter.bg

ВАЖНО!!! При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал. 2 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), транспортните разходи са за сметка на клиента.

Предпочитан куриер: Спиди

Допълнителни уточнения:

  • Потребителят е длъжен да съхранява получените от COPTER.BG стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока, предвиден в чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП). За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
  • В случай на фабричен дефект, който е установен до 24 часа след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Клиента.
  • Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Чл. x. 1. „ТЕМПЕКС“ ЕООД предприема мерки за защита на личните данни на Потребителя съгласно Регламент (ЕС) 2016/679на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (GDPR) и Закона зазащита на личните данни.

Чл. x. 2. „ТЕМПЕКС“ ЕООД ЕООДобработва личните данни на Потребителите на основание чл. 6, ал. 1, б. от GDPR – обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът е страна.

Чл. x. 3. „ТЕМПЕКС“ ЕООД ЕООДе публикувал информацията относно личните данни, които обработва и целите, за които те се обработват, както и цялата изискуема информация съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (GDPR) в Задължителна информация за правата на лицата по защита на личните данни, достъпна на този адрес, с която Потребителят декларира с приемането на тези общи условия, че се е запознал и е съгласен.

Чл. x. 4. При предоставяне на услугата „ТЕМПЕКС“ ЕООД действа единствено по инструкция на Потребителя на услугата и само доколкото може да има контрол върху личните данни, които ползвателят обработва. Договорът за използване на услугата и използването на нейните функции и възможности са направени достъпни от „ТЕМПЕКС“ ЕООД.

Чл. x. 5. От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, „ТЕМПЕКС“ ЕООД ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.

Употреба на "бисквитки" (cookies) в сайта

Онлайн магазинът copter.bg използва така наречените cookies - "бисквитки", чрез които позволява на системата, при следващо влизане в сайта, Вашият профил да се вписва автоматично, пазейки потребителските Ви настройки и продуктите ви в "Количка". Бисквитките не носят лични данни или лична информация за потребителя! За да изтриете вашите бисквитки, моля натиснете тук.