Често задавани въпроси:

1. Какво е DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh е застрахователен план за следпродажбено обслужване, който предоставя ефективни и гъвкави решения за защита от случайна повреда. Това позволява да се наслаждавате на Вашия DJI продукт с осигурено спокойствие, където и да отивате.

Услугата DJI Care Refresh предлага два сервизни плана, в зависимост от Вашите нужди. За повече информация вижте Условията за ползване.

Застрахователен планDJI Care Refresh 1-годишен планDJI Care Refresh 2-годишен план
Услуга Услуга за подмяна на продукт 2 подмени в рамките на 1 година

Използва се два пъти за случайни повреди
Използва се веднъж за отлетял надалеч дрон
3 подмени в рамките на 2 години

Използва се три пъти за случайни повреди
Използва се два пъти за отлетял надалеч дрон
Ако възникне повреда или дрона отлети надалеч по време на нормална употреба, след извършване на подмяна на услугата, можете да получите функционален продукт от DJI.
Ограничено до опреледени дронове.
Удължен гаранционен период Покрит от официалния гаранционен период Удължен с две години
Безплатната услуга за ремонт се предоставя от DJI, ако покритите части функционират неправилно поради грешка (непотребителска), докато е в гаранция

Бележки:

1. Съдържанието на удължената услуга може да е различно, в зависимост от региона в който живеете.

2. Времето и периода на различните услуги може да варират. За повече информация вижте Колко дълъг е периодът на покритие на DJI Care Refresh и как може да се изчисли времето.

2. Какви са условията за закупуване на DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh може да бъде обвързан с Вашият продукт при един от следните критерии:

  • Когато продукта е нов и неактивиран;
  • Дронът или стабилизиращата стойка са активирани през последните 48 часа;
  • Ръчно устройство активирано през последните 30 дни;

Ако продуктът не отговаря на горните условия, моля, свържете се с DJI Support и го изпратете обратно или кандидатствайте за видео верификация. DJI Care Refresh може да бъде закупен в рамките на 72 часа след преминаване на проверката и получаване на известие за покупка.

3. В кои страни е наличен DJI Care Refresh?

В момента DJI Care Refresh е достъпен за клиенти от САЩ, Канада, страните в ЕС, Швейцария, Норвегия, Великобритания, Австралия, Япония, Хонг Конг, Тайван, Южна Корея и Континентален Китай. За да сте сигурни, че ще се насладите нормално на услугите, които предлага DJI Care Refresh, е добре продукта и услугата да бъдат закупени от същата държава или регион.

4. Как да закупя DJI Care Refresh?

1. Можете да отидете в онлайн магазина на copter.bg, за да закупите DJI Care Refresh 1-годишен план и DJI Care Refresh 2-годишен план.

2. Също така можете да отидете в някои от магазините на copter.bg, за да закупите DJI Care Refresh.

5. За какъв период от време е валидна застраховката DJI Care Refresh и как може да бъде изчислено ефективното време?

Периодът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план), ще се изчислява от 0:00 на датата, посочена в споразумението, а срокът на валидност е 12 месеца.

Периодът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план), ще се изчислява от 0:00 на датата, посочена в споразумението, а периодът на валидност е 24 месеца. Срокът на валидност на удълженото гаранционно обслужване, предоставено от DJI Care Refresh (2-годишен план), ще се изчислява от 0:00 часа на втората година на датата, посочена в споразумението. Той ще приключи по същото време, когато изтича периодът на услугата за подмяна. Срокът на валидност е 12 месеца.


Датата, посочена в споразумението, зависи от метода на закупуване и обвързване на DJI Care Refresh:

Датата, посочена в споразумението, е денят на обвързване, когато DJI Care Refresh е обвързан чрез кода за активиране на DJI Care Refresh.

Гореспоменатите услуги не могат да се използват извън периода на валидност. Повреда или злополука на продукта в рамките на покритието на услугата, настъпила извън периода на валидност, не се покрива от DJI Care Refresh.

6. Каква е разликата между DJI Care Refresh и стандартната гаранция на DJI? Мога ли да закупя DJI Care Refresh при кандидатстване за следпродажбено обслужване?

Гаранцията на продукта гарантира ремонтна услуга, предоставена на Вашия DJI продукт при неправилна работа поради непотребителска грешка. DJI продуктите, които отговарят на условията за тази услуга, ако възникне повреда в рамките на гореспоменатото покритие по време на гаранционния период. Ако бъде закупен DJI Care Refresh (2-годишен план), официалният гаранционен срок може да бъде удължен до две години.

DJI Care Refresh предоставя услуга за замяна, ако продуктът се повреди при нормална употреба или злополуки. Ако сте закупили DJI Care Refresh и разходите за ремонт са покрити от стандартната гаранция за продукта, оставащото салдо на Вашия DJI Care Refresh няма да бъде засегнато.

Тъй като ефективното време на DJI Care Refresh варира за различните услуги след покупката, повреда или инцидент на продукта в рамките на покритието на услугата, което се случва преди услугата да влезе в сила, не се покрива от DJI Care Refresh. Таксите за услуги, направени преди услугата да влезе в сила, няма да бъдат възстановени.

7. Има ли международно покритие застрахователния план DJI Care Refresh?

В момента DJI Care Refresh осигурява международно покритие за DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други оторизирани сервизи с валидно доказателство за покупка, можете да кандидатствате услугата за подмяна и удълженото гаранционно обслужване във всеки от официалните или упълномощени сервизни центрове на DJI, които могат да предоставят услуги за опресняване на DJI Care Refresh, след като потвърдят, че Вашето искане отговаря на условията за обслужване.

За други продукти услугата е достъпна само в страната или региона, където е закупен DJI Care Refresh.

8. Кои продукти се поддържат от услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон?

Услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон се поддържа за DJI Mini 2 и Mavic Air 2.

Ако гореспоменатият продукт отлети след като завършите процеса за подмяна на услугата, можете да получите функционален продукт от DJI

За повече подробности вижте процеса на подмяна на услугата в Общите условия.

9. Какво е необходимо, за да обвържем акаунта с дистанционното управление, за да се възползваме от услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон?

За да сте сигурни, че Вашият дрон може да използва услугата за подмяна, DJI акаунта трябва да бъде обвързван с дрона Ви, както и дистанционното управление с дрона.

*Обвързването на дрона с DJI акаунта, означава че собственикът на акаунта притежава дрона.

*Обвързването на дрона с дистанционното управление записва връзката между дрона и дистанционното управление.

Ако дрона отлети надалеч, само собственика на свързания акаунт може да кандидатства за услугата по подмяна и да изготви доклад на полета с дистанционното управление и да маркира дрона като изчезнал.

Следователно, за да използвате услугата за подмяна при отлетял дрон, не забравяйте да отидете на [Profile] - [Device Management] в приложението, за да свържете предварително акаунта на приложението си с дрона, а също така да свържете дистанционното с дрона.

Услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон НЕ може да се използва, ако акаунта не е обвързан с дистанционното управление или акаунта и дистанционното управление не са били обвързани преди полета.

10. Мога ли да използвам услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон, ако продукта е откраднат или загубен?

Не. Услугата за подмяна на DJI Care Refresh е само за отлетял надалеч дрон по време на полет, при нормална употреба.

За да кандидатствате за услугата за подмяна на полет, се изискват записи за полет за произшествие, а клиентът трябва да стартира приложението и да синхронизира записите за полет за произшествие при прелитане. Ако записите на полет за произшествие не могат да бъдат предоставени или синхронизирани, услугата за заместване на DJI Care Refresh не може да се използва.

За повече подробности вижте процеса на подмяна на услугата в Усливията за ползване.

11. Мога ли да подновя своя DJI Care Refresh, когато изтече? След като използвам заместващ продукт, трябва ли да закупя отново DJI Care Refresh?

Ако Вашият DJI Care Refresh (1-годишен план) все още НЕ е изтекъл и е останала поне още един път право за подмяна, то тогава може да закупите DJI Care Refresh+, който удължава услугата Ви за подмяна с още една година, както и удължава гаранционния период на Вашия продукт

Тъй като DJI Care Refresh+ предлага удължаване с втора година, той не позволява покупка, ако вече сте закупили DJI Care Refresh за две години.

DJI Care Refresh НЕ може да бъде закупен многократно. Всеки DJI продукт може да бъде обвързан с DJI Care Refresh само веднъж. След използване на услугата, предоставена от DJI Care Refresh, ако се променя серийният номер на продукта, предоставеният продукт автоматично ще се свърже с DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният сервизен и гаранционен период продължава. Следователно оригиналното устройство вече няма да има DJI Care Refresh. Моля, не купувайте отново DJI Care Refresh за заместващото тяло.

Условия за ползване:

  1. Чрез закупуването му Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с тези условия.
  2. DJI Care Refresh е обвързан само с продуктите на DJI, които сте закупили от официални или упълномощени дилъри на DJI. За да сте сигурни, че можете да ползвате услугите си нормално, DJI Care Refresh и съответният продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион.
  3. За да сте сигурни, че Вашият дрон може да ползва услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" (ако услугата е приложима), моля натиснете [Profile] - [Device Management] в приложението си, за да свържете предварително Вашият DJI акаунт, дрон и дистанционно управление в едно. Услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" не може да бъде използвана, ако отлетелият дрон не е бил свързан с акаунта Ви и дистанционното управление или, ако акаунтът или дистанционното управление са били отвързани от дрона, преди да се е случил инцидента с отлитането.
  4. Всеки един продукт на DJI може да бъде свързан към DJI Care Refresh само веднъж. След използване на услугата на DJI Care Refresh, ако серийният номер на продукта е сменен, предоставеният продукт автоматично ще се свърже към DJI Care Refresh услугата на оригиналния продукт, а услугата и гаранционният период ще продължат да бъдат активни. Поради това, оригиналното устройство вече няма да има връзка с DJI Care Refresh планът. Умоляваме Ви да не подновявате поръчката на DJI Care Refresh за подменения продукт.
  5. Серийният номер на Вашия DJI продукт е изключително важен при използване на услугата DJI Care Refresh. Препоръчително е тази информация да остане поверителна и да НЕ я споделяте с други лица. Ако серийният номер на Вашия DJI продукт е бил изгубен или откраднат, Вие ще носите съответните последици и отговорности.

Услуги за инцидентни повреди на продукта и услуги за подмяна на дрона при отлитане надалеч

Услуги за инцидентни повреди на продукта и услуги за подмяна на дрона при отлитане надалеч (наричани по-нататък, за по-кратко "услуги за подмяна") е създаден от DJI Technology Co., LTD (наричан по-нататък, за по-кратко "DJI"). DJI обещава да предостави услуги за подмяна на съответните продукти, описани и посочени в споразумението за услуги. Ако настъпи инцидентна повреда или далечно отлитане* в условия на нормалното използване на продукта, или инцидента е със самият продукт, можете да получите работещ DJI продукт, използвайки услугите за подмяна.
*Продукти, поддържащи услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч": дрон DJI Mavic Air 2, дрон DJI Mini 2

I. Клаузи

1. Срок на валидност

Срокът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план) е 12 месеца.
Срокът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план) е 24 месеца.
Срокът на валидност започва от датата, описана в споразумението за услуги на DJI Care Refresh.

2. Покритие

DJI Care Refresh осигурява международно покритие на продуктите DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други упълномощени дилъри с валидно доказателство за покупка, Вие може да кандидатствате за услугата за подмяна на продукт в някой от глобалните официални или упълномощени сервизни центрове на DJI, които биха могли да предоставят услугата DJI Care Refresh, като вече са потвърдили, че Вашата молба отговаря на абсолютно всички необходими изисквания за подмяна.
За всички други продукти, услугата за подмяна е възможна и допустима само в района, където сервизният план - DJI Care Refresh е бил закупен.

3. Брой на подменяне

Услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план) предлага до два пъти подмяна на продукта в рамките на срока на валидност. Броят на подменящи се продукти при настъпил инцидент е до 2 пъти, а този за дрон при отлитане надалеч - 1 път.
Услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план) предлага до три пъти подмяна на продукта в рамките на срока на валидност. Броят на подменящи се продукти при настъпил инцидент е до 3 пъти, а този за дрон при отлитане надалеч - 2 пъти.
Една подмяна на продукт се счита за използвана, след като бъде направена. Подновеният продукт ще се свърже автоматично към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и ще използва актуалния му гаранционен период. Натиснете тук, за да проверите броя на оставащите налични подменяния.

4. Покритие на части

1) Списък с части, които могат да бъдат подменени:

  • За DJI FPV, DJI Mini 2, серията дронове Mavic и серията дронове Spark: дронът, стойката и камерата, пропелерите (чифт) и батерията могат да бъдат подменени;
  • За DJI OM4, DJI Pocket 2 и серията Osmo: камерата и батерията могат да бъдат подменени;
  • За DJI RS2, DJI RSC2 и серията Ronin: механиката на стабилизиращата стойка и ръкохватката (включително и батерията) могат да бъдат подменени;
  • За серията дронове Phantom: дронът, стойката, камерата и пропелерите (чифт) могат да бъдат подменени;
  • За дронове Inspire 2: дронът и пропелерите могат да се заменят;
  • За серия Zenmuse: стойката и камерата могат да се заменят.

2) Ако кандидатствате за услуга за подмяна за инцидентна повреда на вашия продукт, моля, изпратете обратно частите на DJI продукта, споменати в горния списък с части [вижте пояснението по-долу]. След това DJI ще ви предостави съответните заместващи продукти. Ако кандидатствате за услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч", то НЕ е необходимо да изпращате обратно части. DJI ще ви предостави съответните заместващи продукти след завършване на процеса на подмяна на услугата.

3) Подменените продукти са нови или еквивалентни на нови продукти с подобрена ефективност и надеждност.

4) Частите, които не са споменати в списъка "4. Покритие на части", не се покриват от услугата за подмяна, така че няма смисъл да ги изпращате обатно.
Забележка:
- Ако батерията Ви работи нормално, избора дали да я пратите обратно или не остава изцяло Ваш т.е., ако изпратите обратно батерията, DJI ще Ви предостави нова такава, като тя ще се счита за част от услугата за подмяна на части при инцидент; ако батерията не бъде пратена обратно, то няма да бъде предоставена нова такавa.
- Ако не можете да изпратите обратно батерията или такава доставка Ви бива отказана от вашия куриер, поради значителни щети по самата батерия, моля, свържете се с DJI, за да предоставите доказателство за повредената батерия под формата на снимка или видеоклип, а в последствие, ще Ви бъде предоставена резервна батерия след проверка и одобрение на снимки или видео на повредената батерия.

5. Тип на услугата

Ако настъпи повреда във Вашия продукт и повредените части към него, споменати в списъка за покритие на части и те могат да бъдат пратени, то услугата за подмяна на части при инцидент може да бъде извършена. Ако повредените части, споменати в списъка за покритие на части НЕ могат да бъдат пратени, тогава трябва да платите материална такса за липсващите части. В противен случай няма да може да се възползвате от услугата за подмяна на части при инцидент.
Ако настъпи проблем с дрон, отлетял надалеч, моля, използвайте услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч". Ако не можете да приключите кандидатстването, следвайки процедурата по услугата, то няма да имате възможност да използвайте услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч".

6. Такси за подмяна

1) Такса за подмяна: за използване на услугата за подмяна, трябва да се заплати допълнителна такса. Таксата за подмяна зависи от характера на инцидента и от броя на инцидентите, които са се случили преди това. Моля, натиснете тук, за да видите таксата за подмяна за всеки един продукт.
2) Такса за доставка и други такси.
Уcлyгaтa зa пoдмянa e дocтъпнa caмo в cтpaнaтa или peгиoнa (нapичaн пo-дoлy „cepвизнa зoнa“), ĸoятo cъoтвeтcтвa нa избpaнaтa oт Bac вepcия, ĸoгaтo cтe зaĸyпили DЈІ Саrе Rеfrеѕh. DЈІ плaщa зa двyпocoчните тaĸcи зa дocтaвĸa, гeнepиpaни в зoнaтa нa oбcлyжвaнe. Aĸo изпoлзвaтe ycлyгaтa зa пoдмянa в зoнa, ĸoятo нe e oбcлyжвaнa, тo тoгaвa DЈІ плaщa зa тaĸcи зa двyпocoчнa дocтaвĸa, гeнepиpaни в зoнaтa нa oбcлyжвaнe, и виe щe плaщaтe тaĸcaтa зa дocтaвĸa, дaнъĸ и дpyги тaĸcи, гeнepиpaни oт тpaнcpeгиoнaлни пpeвoзи, ĸoитo нe ca пocoчeни в тoвa cпopaзyмeниe. DЈІ имa пpaвo дa oтĸaжe дa пpeдocтaви ycлyгa зa пoдмянa, aĸo пo-гopнитe ycлoвия нe ca изпълнeни.
Moля, нe изпpaщaйтe oбpaтнo чacти или пpoдyĸти ĸaтo диcтaнциoннoтo yпpaвлeниe, бaтepии oт ĸoмбo пpoдyĸти, oтдeлнo зaĸyпeни бaтepиии или aĸcecoapи oт тpeти cтpaни, ĸoитo нe ca oбxвaнaти oт DЈІ Саrе Rеfrеѕh. Kлиeнтитe зaплaщaт тaĸcитe, гeнepиpaни чpeз вpъщaнe oбpaтнo нa гopecпoмeнaтитe чacти.

II. Сервизен процес

Когато DJI продуктът, посочен в тези клаузи, е повреден или е дрон, отлетял надалеч, моля, следвайте следните действия, за да получите услуги за подмяна:

1. Подготовка

Преди да използвате услугата, уверете се, че функцията за свързване на дистанционното управление на продукта е деактивирана. Ако функцията за свързване на дистанционното управление не е деактивирана или не може да бъде изключена, DJI ще трябва да смени или "развърже" дистанционното управление на устройството по време на извършване на услугата. Когато получите ремонтирания продукт или новия подменен продукт, моля, стартирайте незабавно приложението, за да проверите състоянието на свързване на дистанционното управление и го свържете отново с дистанционното управление или подменете свързаното дистанционно управление, ако това е необходимо.
Няма нужда да премахвате устройството от свързвания акаунт.В противен случай, това ще рефлектира по начин, в който няма да имате възможност да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" в близкото бъдеще.

2. Регистрирайте своя случай

1) Отидете на DJI Service Center

- Aĸo избepeтe Oнлaйн ycлyгa, мoля, изпpaтeтe вaшия пpoдyĸт дo мяcтoтo, oпpeдeлeнo oт DЈІ, cлeдвaйĸи инcтpyĸциитe нa yeбcaйтa. Cлeд ĸaтo DЈІ oпpeдeли щeтитe, мoжeтe дa избиpaтe мeждy ycлyгa зa пoдмянa и ycлyгa зa плaтeн peмoнт.
- Ако изберете експресна услуга "EXPRESS", DJI ще изпрати вашия заменящ продукт веднага след получаване на повредения продукт.

Забележка:

  • Наличността на експресната услуга "EXPRESS" може да варира в зависимост от държавата или региона. Моля свържете се с отдел поддръжка "DJI Support", за да проверите дали услугата е налична във вашият регион.
  • Инцидентите с дрон, отлетял надалеч, НЕ се поддържат от експресната услуга "EXPRESS". Моля, използвайте Онлайн услугата или Swift услугата.

2) Aĸo във вaшия гpaд имa вoдeщ мaгaзин нa DЈІ (ЅЅС), мoжeтe дa зaпишeтe вaшия cлyчaй нa cтpaницaтa нa Ѕwіft Ѕеrvісе, зa дa cи yгoвopитe cpeщa, cлeд ĸoeтo мoжeтe дa oтидeтe дo oпpeдeлeния ЅЅС в oпpeдeлeния чac зa ycлyгaтa пo пoдмянa или плaтeнaтa ycлyгa зa peмoнт.

3. Изпращане на стоката обратно

1) Повреда при инцидент
Моля, изпратете обратно съответните части въз основа на списъка за покритие на части. DJI има право да ви помоли да изпратите обратно съответните части или да откаже заявката Ви за подмяна, ако не изпратите обратно съответните части, следвайки изброените по-горе изисквания. Моля, изпратете обратно съответните части в рамките на 7 календарни дни след подаване на заявка за Онлайн услуга и в рамките на 3 календарни дни след подаване на експресна услуга "EXPRESS".

2) Подмяна на дрон при отлитане надалеч
Не е необходимо да изпращате каквито и да е части.

4. Плащане на сервизна такса

1) Повреда при инцидент
След като DJI инспектира повредата на съответния продукт и, ако Вие сте потвърдили, че желаете да използвате услугата за подмяна при инцидент, ще бъде начислена съответно такса за обслужване. Анализът на данните няма да се извърши на вашия повреден продукт по време на процеса на услугата за подмяна и собствеността върху оригиналния Ви продукт ще бъде прехвърлена на DJI като сертификат на услугата за подмяна.

2) Подмяна на дрон при отлитане надалеч
Ако решите, че желаете да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч", е нужно да бъдат предоставени записи за полетния инцидент и също така трябва да бъде изготвен отчет "DJI Care Flyaway Aircraft Report" като сертификат за услугата за подмяна. По време на процеса на услугата за подмяна, анализ на данни няма да бъде извършен.
След като отчета "DJI Care Flyaway Aircraft Report" е направен, отлетелият надалеч дрон ще бъде ограничен и отписан за експлоатация. Ако дронът бъде намерен преди да се заплати сервизната такса, Вие може да се свържете с контактния център на DJI, за да отмените съответния отчет - "DJI Care Flyaway Aircraft Report" и така отново да ползвате нормално своя дрон. Ако Вие вече сте заплатили сервизната такса, собствеността върху оригиналния Ви продукт ще бъде прехвърлена на DJI като сертификат на услугата за подмяна и в този случай НЕ е възможно отчета "DJI Care Flyaway Aircraft Report" да бъде прекратен.

5. Получете своя продукт

След като гореспоменатите операции бъдат приключени, DJI ще Ви предостави заменения продукт. Заменения продукт автоматично ще се свърже към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният гаранционен период ще продължи.

III. Изключения

Загуби, допълнителни разходи или други частни случаи, изброени по-долу, НЕ се покриват от услугата за подмяна:

  1. Повредената част НЕ се покрива от услугата за подмяна;
  2. Повредени продукти, които не са произведени от DJI;
  3. Повреди възникнали в резултат от използване на аксесоари или софтуер закупен от трети лица;
  4. Някои части, които са обхванати от услугата за подмяна са загубени;
  5. Откраднати, забравени или изоставени продукти;
  6. Повреда на аксесоар и/или стабилизация, причинена от неоторизиран сервизен център;
  7. Инцидент с далечно отлитане е налице след като свързването на акаунта или свързването на дистанционно управление не е активирано;
  8. Повреда на DJI продукт, причинена от монтаж, употреба или операция, която не е упомената или е в съответствие с препоръките в упътването за употреба;
  9. Повреда на DJI продукт, причинена от употребата му в незаконни действия;
  10. Преки или косвени загуби причинени от природни бедствия, война, военни действия, безредици, преврат, измяна, терористични дейности и други;
  11. Технически подобрения или подобрения в производителността на продукта на DJI, предоставени срещу допълнително заплащане;
  12. Непряка загуба и / или очаквана печалба под каквато и да е форма;
  13. Лични наранявания и / или загуба на собственост на клиента или други хора, причинени от продукта на DJI;
  14. Всички съдебни спорове, арбитраж и / или всякакви други правни такси, свързани с услугата за подмяна.

IV. Прекратяване на услугата за подмяна

1. DJI е изпълнил изцяло задълженията на услугата за подмяна на DJI Care Refresh и услугата за подмяна ще бъде прекратена при едно от следните обстоятелства:

1) Договореният срок на валидност на услугата за подмяна е достигнат.

2) Броят на подмени на продукта е бил изчерпан.

3) Клиентът доброволно кандидатства за оттегляне от услугата на DJI Care Refresh и това е потвърдено от DJI.

2. DJI има право да откаже да предостави или прекрати услугата за подмяна при следните ситуации:

1) Продуктите са закупени от обекти, които НЕ са официални или оторизирани дилъри на DJI.

2) DJI Care Refresh и съответният продукт не са закупени от една и съща държава или регион.

3) Когато услугата е извън зоната на покритие.

4) Датата, в която кандидатствате за подмяна не е в рамките на срока на валидност на вашата услуга за подмяна.

5) Липсата на заявление за услугата за подмяна в съответствие с процеса на обслужване.

Удълженото гаранционно обслужване

Удълженото гаранционно обслужване се предоставя от SZ DJI Technology Co., Ltd. (наричан по-долу, за по-кратко „DJI“). В рамките на обхвата, ако посоченият продукт функционира неправилно поради грешка, която не е възникнала от страна на клиента и продукта е изпратен на DJI или упълномощен сервизен център за ремонт в рамките на срока на валидност на удълженото гаранционно обслужване, тогава разходите за ремонт и разходите за труд ще бъдат покрити от DJI.
Забележка:
1) DJI Care Refresh (1-годишен план) не предлага удълженото гаранционно обслужване.
2) DJI Care Refresh (2-годишен план) в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединеното кралство не предлага удълженото гаранционно обслужване.

I. Клаузи

1. Срок на валидност

Удълженото гаранционно обслужване е валидно в продължение на 12 месеца, като започва от втората година на датата, обозначена в споразумението на услугата на DJI Care Refresh (2-годишен план). Удълженото гаранционно обслужване не може да бъде ползвано предварително!

2. Покритие

DJI Care Refresh осигурява международно покритие на продуктите DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други упълномощени дилъри с валидно доказателство за покупка, Вие може да кандидатствате за услугата удължено гаранционно обслужване в някой от глобалните официални или упълномощени сервизни центрове на DJI, които биха могли да предоставят услугата на DJI Care Refresh, като вече са потвърдили, че Вашата молба отговаря на абсолютно всички необходими изисквания за услугата удълженото гаранционно обслужване.
Гаранционния срок зависи от страната или региона, в който е бил поръчан продукта. Правилата за определяне зависят от държавата или региона, където кандидатствате за услугата DJI Care Refresh.


За други продукти услугата удължено гаранционно обслужване е допустима само в региона, където е закупен сервизният план DJI Care Refresh.

3. Брой на подменяне

Удълженото гаранционно обслужване може да бъде извършено, когато посоченият продукт функционира неправилно поради грешка, която не е възникнала от страна на клиента в срока на валидност.

4. Покритие на части

  • За DJI FPV, DJI Mini 2, серията дронове Mavic, серията дронове Spark и серията дронове Phantom: стойка, камера, главен контролер, мотор, ESC и система за визуализиране;
  • За DJI Pocket 2 и Osmo Action: камера;
  • За Osmo Pocket, Osmo +, and Osmo: стойка, камера и ръкохватка;
  • За DJI OM4 и серията Osmo Mobile: държача за смартфони, стойката, бутоните дръжката;
  • За DJI RS2, DJI RSC2 и серията Ronin: механичната стабилизация и ръкохватка;
  • За дронове Inspire 2: главен контролер, мотор,ESC и система за визуализиране;
  • За серия Zenmuse: стойка и камера (включително обективите).

5. Сервизна такса

В рамките на обхвата на услугата таксите за ремонт и разходите за труд ще бъдат покрити от DJI.
Ако повредата на DJI продукта не се покрие от разширеното гаранционно обслужване на DJI Care Refresh, тогава клиентът или друга съответна гаранционна услуга, закупена от него, ще плати съответната такса. Може да посетите страницата DJI after-sales Policy, за да проверите гаранционния период на частите или компонентите.

II. Сервизен процес

Когато DJI продуктът, посочен в тези клаузи, е повреден или отлетял надалеч, моля, извършете следните действия, за да получите разширено гаранционно обслужване:

1. Подготовка

Преди да използвате услугата, уверете се, че функцията за свързване на дистанционното управление на продукта е деактивирана. Ако функцията за свързване на дистанционното управление не е деактивирана или не може да бъде изключена, DJI ще трябва да смени или "развърже" дистанционното управление на устройството по време на извършване на услугата. Когато получите ремонтирания продукт или новия подменен продукт, моля, стартирайте незабавно приложението, за да проверите състоянието на свързване на дистанционното управление и го свържете отново с дистанционното управление или подменете свързаното дистанционно управление, ако това е необходимо.
Няма нужда да премахвате устройството от свързвания акаунт.В противен случай, това ще рефлектира по начин, в който няма да имате възможност да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" в близкото бъдеще.

2. Регистрирайте своя случай

1) Go to DJI Service Center
Ако е избрана Онлайн услуга, то DJI предоставя услугата за ремонт безплатно, след като установи, че повредата на продукта се покрива от самата услуга. Ако е избрана експресна услуга "EXPRESS", това означава, че решавате да използвате услугата за подмяна вместо разширено гаранционно обслужване. Трябва да изпратите обратно съответните части въз основа на процеса на услугата за подмяна на инцидентни повреди и еднократна подмяна ще бъде приспадната след използване на услугата за подмяна.

2) Aĸo във вaшия гpaд имa вoдeщ мaгaзин нa DЈІ (ЅЅС), мoжeтe дa зaпишeтe вaшия cлyчaй нa cтpaницaтa нa Ѕwіft Ѕеrvісе, зa дa cи yгoвopитe cpeщa, cлeд ĸoeтo мoжeтe дa oтидeтe дo oпpeдeлeния ЅЅС в oпpeдeлeния чac зa ycлyгaтa пo пoдмянa или плaтeнaтa ycлyгa зa peмoнт.

3. Изпращане на стоката обратно

Изпратете обратно повредените продукти или части в рамките на 7 календарни дни след като услугата бъде заявена според определените изисквания на DJI.

4. Извършване оценка на щетите

Безплатна услуга за ремонт може да бъде предоставена след като DJI установи, че повредата на продукта се покрива от самата услуга.

5. Получете своя продукт

След като гореспоменатите операции бъдат приключени, DJI ще Ви предостави заменения продукт. Заменения продукт автоматично ще се свърже към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният гаранционен период ще продължи.

III. Изключения

Загуби, допълнителни разходи или други частни случаи, изброени по-долу НЕ се покриват от удълженото гаранционно обслужване:

  1. Повредената част НЕ се покрива от услугата за удълженото гаранционно обслужване;
  2. Повредени продукти, които не са произведени от DJI;
  3. Повреди възникнали в резултат от използване на аксесоари или софтуер закупен от трети лица;
  4. Някои части, които са обхванати от услугата удълженото гаранционно обслужване са изгубени;
  5. Някои части, които са обхванати от услугата удълженото гаранционно обслужване са откраднати, забравени или изоставени;
  6. Повреди възникнали, но нямащи връзка с качеството на продукта;
  7. Повреди причинени от полет при неподходящи метеорологични условия;
  8. Повреда на продукта, възникнала при нарушаване изискванията за летателна годност на дронове;
  9. Повреда на DJI продукт, причинена от монтаж, употреба или операция, която не е упомената или е в съответствие с препоръките в упътването за употреба;;
  10. Повреда на аксесоар и/или стабилизация, причинена от неоторизиран сервизен център;
  11. Повреда на DJI продукт, причинена от неразрешени действия, като модификация или демонтаж;
  12. Повреда на DJI продукт, причинена прис употребата на дефектна батерия;
  13. Естествено износване или повреди на повърхността на компонента и покритието му, които не са повлияли на работата на DJI продукта;
  14. Преки или косвени загуби причинени от природни бедствия, война, военни действия, безредици, преврат, измяна, терористични дейности и други;
  15. Непряка загуба и / или очаквана печалба под каквато и да е форма;
  16. Технически подобрения или подобрения в производителността на продукта на DJI, предоставени срещу допълнително заплащане;
  17. Лични наранявания и / или загуба на собственост на клиента или други хора, причинени от продукта на DJI;
  18. Всички съдебни спорове, арбитраж и / или всякакви други правни такси, свързани с услугата за подмяна.

IV. Прекратяване на услугата за удълженото гаранционно обслужване

1. DJI е изпълнил изцяло задълженията на услугата за удълженото гаранционно обслужване на DJI Care Refresh (2-годишен план) и услугата ще бъде прекратена при едно от следните обстоятелства:

1)Договореният срок на валидност на удълженото гаранционно обслужване е достигнат.

2) Клиентът доброволно кандидатства за оттегляне от услугата на DJI Care Refresh (2-годишен план) и това е потвърдено от DJI

2. DJI има право да откаже да предостави или прекрати услугата удълженото гаранционно обслужване при следните ситуации:

1) Продуктите са закупени от обекти, които НЕ са официални или оторизирани дилъри на DJI.

2) DJI Care Refresh (2-годишен план) и съответният продукт не са закупени от една и съща държава или регион.

3) Когато услугата е извън зоната на покритие.

4) Датата, в която кандидатствате за удълженото гаранционно обслужване не е в рамките на периода на валидност на вашата услуга за удълженото гаранционно обслужване.

5) Липсата на заявление за услугата за подмяна в съответствие с процеса на обслужване.

Възстановяване и прехвърляне на DJI Care Refresh

Ако вашият DJI продукт бъде върнат съгласно Правилата за връщане на DJI (DJI's return policy), може също да кандидатствате за връщане на вашия DJI Care Refresh.
DJI Care Refresh НЕ може да бъде отказан, без да върнете закупения продукт.
DJI Care Refresh НЕ може да бъде прехвърлен на друго лице след закупуване.

Защита на личната информация

  1. Πpeди дa ĸaндидaтcтвaтe зa ycлyгaтa пo пoдмянa, мoля, пpoчeтeтe Πoлитиĸaтa зa пoвepитeлнocт нa DЈІ. Cлeд ĸaтo ĸaндидaтcтвaтe зa ycлyгa зa пoдмянa, ce пocoчвa, чe cтe пpoчeли, paзбpaли и cтe ce cъглacили c тaзи Πoлитиĸa и cтe cъглacни, чe вaшeтo имe, имeйл, aдpec, тeлeфoнeн нoмep и фaĸc нoмep щe бъдaт пpeдocтaвeни нa DЈІ, тaĸa чe DЈІ дa мoжe дa ce cвъpжe c Bac.
  2. Moля, apxивиpaйтe личнaтa cи инфopмaция, пpeди дa изпpaтитe пpoдyĸтa. Aĸo ĸaндидaтcтвaтe зa ycлyгaтa зa пoдмянa, тoгaвa e yĸaзaнo, чe cтe cъглacни, чe DЈІ щe изтpиe вcичĸи дaнни, ĸoитo ca aвтoмaтичнo зaпиcaни във вaшия пpoдyĸт.
  3. Moля, нe изпpaщaйтe oбpaтнo mісrоЅD ĸapтa, aĸo ĸaндидaтcтвaтe зa ycлyгaтa зa пoдмянa. DЈІ нe нocи oтгoвopнocт зa зaгyбeнa инфopмaция зa mісrоЅD ĸapтaтa или пoвpeдa, aĸo mісrоЅD ĸapтaтa бъдe изпpaтeнa oбpaтнo.