Често задавани въпроси:

1. Какво представлява DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh е застраховка, която покрива щетите по Вашия DJI продукт, получени по време на нормална употреба. Застраховката DJI Care Refresh е валидна за 12 месеца и предлага замяна до два пъти срещу допълнително заплащане в рамките на периода. Благодарение на нея Вие си осигурявате спокойствие и при поискване за подмяна получавате нов или еквивалентен продукт с подобрена производителност и надеждност.

2. Как да закупя DJI Care Refresh за Inspire 2?

DJI Care Refresh е наличен поотделно за Inspire 2, камерите Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7. При закупуване на повече от една камера, DJI Care Refresh може да бъде закупен за всяка една отделно.

3. Мога ли да закупя DJI Care Refresh за нова неактивирана камера, ако моя Inspire 2 дрон е активен повече от 48 часа?

DJI Care Refresh може да бъде закупен за всяка камера, която не е активирана или е активирана преди да са изминали по-малко от 48 часа. Срокът на валидност за всеки гаранционен план на DJI Care Refresh е подчинен на датата, която е посочена в договора за услуги, който получавате по имейл след покупка.

4. Кои части могат да бъдат заменени със застраховката DJI Care Refresh?

  • За сериите Mavic и Spark: дрон, стойка, камера и пропелери.
  • За Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дрон, стойка, камера и пропелери.
  • За Inspire 2: дрон и пропелери.
  • За камерите Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стойка и камера (включително и обектива).

След като направите заявка за замяна, изпратете частта, нуждаеща се от подмяна на DJI.

5. Каква е разликата между застраховката DJI Care Refresh и гаранцията за DJI продукт? Дали гаранцията за DJI продукт ще стане невалидна при покупка на DJI Care Refresh?

Гаранцията е за ремонтни услуги, предоставени от производителя при открити дефекти на продукта. DJI Care Refresh Ви осигурява услуга за подмяна с допълнително заплащане, ако вследствие нормална употреба възникнат повреди по дрона, пропелерите или батерията. Вие можете да използвате стандартната продуктова гаранция от DJI, без да се налага да купувате DJI Care Refresh, но със застраховката значително ще намалите разходите за обслужване. Освен това, ако разходите за ремонт са покрити от стандартната гаранция на продукта, оставащият баланс за замяна от застраховката DJI Care Refresh няма да бъде засегнат.

6. Мога ли да подновя застраховката DJI Care Refresh след изтичането ѝ? Колко пъти мога да закупя DJI Care Refresh?

Понастоящем всеки продукт отговаря на условията за само една покупка на DJI Care Refresh. Сервизният план не може да бъде подновен след изтичането му.

7. Как да заменя моя дрон със застраховката DJI Care Refresh?

Застраховката DJI Care Refresh е свързана със серийния номер на продукта. В случай, че искате да подмените продукта си се свържете с отдела по поддръжка на DJI по телефон, имейл или чат на живо. След това изпратете продукта до определен сервиз на DJI под ръководството на екипа за поддръжка. Там ще оценят щетите и ще Ви изпратят фактура. След като я получите, можете да решите дали да поправите продукта си или да замените дрона с нов. Ще получите нов или еквивалентен продукт с подобрена производителност и надеждност. Серийният номер ще бъде автоматично свързан с Вашия DJI Care Refresh план.

8. Закупих DJI Care Refresh, трябва ли да го свържа с моя продукт?

  • При покупка на продукт заедно с DJI Care Refresh, COPTER.BG прави активация на застраховката вместо Вас.
  • При покупка на DJI Care Refresh отделно, Вие трябва да въведете серийния номер на продукта.
  • При покупка на DJI Care Refresh трябва да въведе вашия код за активиране и серийния номер на продукта в сайта http://store.dji.com/active-care, за да активирате застраховката DJI Care Refresh.

9. Къде мога да намеря серийния номер на моя дрон или стойка?

  • За сериите Mavic и Spark: серийният номер се намира в отделението за батерии.
Сериен номер за DJI Mavic Air, DJI Mavic Pro и DJI Spark
  • За Inspire 1 и Inspire 2: серийният номер се намира на задната част на дрона.
Сериен номер за Inspire 1 и Inspire 2
  • За камерите Zenmuse X4S, X5S и X7: серийният номер се намира на стойката.
Сериен номер за камерите Zenmuse X4S, X5S и X7
  • За Phantom 4 Pro и Phantom 4 Advanced: серийният номер се намира в отделението за батерии.
Сериен номер за Phantom 4 Pro и Phantom 4 Advanced
  • За Phantom 3 SE: серийният номер се намира в долната част на дрона, а серийният номер на стойката се намира върху корпуса ѝ.
Сериен номер за Phantom 3 SE

10. Дронът ми падна във водата. Имам ли право на подмяна със застраховката DJI Care Refresh?

Повредите, възникващи след като продуктът е влязъл в контакт с вода, се поемат изцяло от застраховката DJI Care Refresh.

11. Застраховката DJI Care Refresh поддържа ли международно покритие?

Не. В момента DJI Care Refresh работи само в рамките на един район на покритие. Той може да е различен от района, в който е закупен дронът или камерата. Например, ако сте закупили Вашият дрон или камера в Китай, може да закупите DJI Care Refresh в САЩ. Можете да кандидатствате за гаранционно обслужване на продукта в Китай, но и да използвате DJI Care Refresh, за да подмените продукта си в официалния сервизен център на DJI в Китай.

12. В кои страни е наличен DJI Care Refresh?

В момента DJI Care Refresh е достъпен само за клиенти от САЩ, Канада, страните членки на Европейския съюз, Великобритания, Австралия, Хонг Конг и континентален Китай. Може да проверите дали DJI Care Refresh е налице за Вашата страна в официалния магазин на DJI.

13. В кои страни е налична телефонна подръжка?

Понастоящем телефонна подръжка се предлага само в САЩ, Канада, страните членки на Европейския съюз, Великобритания, Хонг Конг и Китай.

Условия за ползване на DJI Care Refresh:

Благодарим Ви, че избрахте застраховката DJI Care Refresh. Със закупуване на DJI Care Refresh, Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с условията. Застраховките DJI Care Refresh са създадени от SZ DJI Technology Co. LTD (наричан още DJI), за да осигурят спокойствие на клиентите си. DJI се съгласява да предостави заместващ продукт, в случай на повреда при нормално използване в рамките на срока на валидност за дрона или камерата.

I. Покритие

Застраховката DJI Care Refresh предлага замяна до два пъти срещу допълнително заплащане в рамките на договора. При всяка една подмяна получавате нов или еквивалентен продукт с подобрена мощност и надеждност.

  • За сериите Mavic и Spark: дрон, стойка, камера и пропелери.
  • За Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дрон, стойка, камера и пропелери.
  • За Inspire 2: дрон и пропелери.
  • За камерите Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стойка и камера (включително и обектива).

II. Изключения

Застраховката DJI Care Refresh не покрива:

  • Изгубени или частично изгубени дронове, стойки или аксесоари.
  • Откраднати, забравени или изоставени продукти.
  • Повреди, причинени от полет при неподходящи метеорологични условия.
  • Ремонти за батериите на Inspire 2, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced, дистанционни управления или аксесоари за модификация.
  • Умишлени загуби.
  • Наранявания или щети по корпуса, които не влияят върху работата на дрона.
  • Преки и косвени загуби, причинени от природни бедствия.
  • Изисквания за извършване на ремонт, настъпили извън срока на валидност.
  • Повреди в резултат на модификации или използване на несъвместима батерия или зарядно устройство.
  • Повреди в резултат на използване на неоригинални допълнителни аксесоари, батерии или софтуер.

III. Осъществяване на замяна

Застраховката DJI Care Refresh включва до два пъти замяна срещу допълнително заплащане в рамките на договора. В случай, че продуктът Ви е заменен двукратно, се счита, че DJI е изпълнил изцяло услугата, обвързана с DJI Care Refresh.

След замяна оригиналния продукт става собственост на DJI, а замененият продукт - Ваша собственост, като покритието е ефективно за оставащия период от плана.

IV. Период на валидност за застраховката DJI Care Refresh

Застраховката DJI Care Refresh е валидна 12 месеца.

При покупка на застраховка DJI Care Refresh от официалния сайт, тя влиза в сила на третия ден след датата на изпращане. При покупка от дуго място, тя влиза в сила от датата на договора за услугата.

V. Поправка

  1. При повреда на DJI продукт с валидна застраховка DJI Care Refresh се свържете с екипа по поддръжка на DJI чрез сайта http://www.dji.com/support, телефонно обаждане или онлайн чат.
  2. Изпратете продукта (включително дрона, стойката, пропелерите и батерията) в оторизирания сервизен център, определен от DJI.
    • За закупилите Inspire 2 със застраховка DJI Care Refresh се изпращат дрона и пропелерите за ремонт.
    • За закупилите камери X4S, X5S или X7 със застраховка DJI Care Refresh се изпраща камерата (включително и обективът).
    • За закупилите Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE със застраховка DJI Care Refresh изпратете дрона, камерата, стойката и пропелерите.
    • За закупилите сериите Mavic или Spark със застраховка DJI Care Refresh изпратете дрона, камерата, стойката и пропелерите.
    • В случай, че не изпратите необходимите части, DJI може да изиска от Вас да ги изпратите отново или да отхвърлите заявката си за замяна.
  3. След като се потвърди, че застраховката DJI Care Refresh е в срок, DJI ще Ви изпратят оферта за ремонт или замяна. Имате право да изберете да платите разходите за ремонт или да платите за замяна. След като плащането бъде прието, ремонтираният или заменен продукт ще Ви бъде изпратен.

VI. Прекратяване на DJI Care Refresh

Застраховката DJI Care Refresh ще бъде прекратена без предупреждение, в случай че:

  • Услугата е изтекла.
  • Вашият DJI продукт е ремонтиран от неофициален сервиз.
  • В случай на двукратна подмяна на продукта се счита, че DJI е изпълнил изцяло услугата DJI Care Refresh.
  • В случай на умишлена злоупотреба с продукта от страна на клиента с цел финансова изгода, DJI запазва правото си да предприеме съдебни действия.

VII. Такси за подмяна

При услугата за замяна няма скрити такси. След като изберете DJI Care Refresh ще получите приоритетно обслужване. Транспортните разходи ще бъдат покрити изцяло от DJI.

  • За DJI Care Refresh (Spark) - първа подмяна €49, втора подмяна €69.
  • За DJI Care Refresh (Mavic Pro/ Mavic Pro Alpine White) - първа подмяна €99, втора подмяна €139.
  • За DJI Care Refresh (Mavic Pro Platinum) - първа подмяна €109, втора подмяна €169.
  • За DJI Care Refresh (Mavic Air) - първа подмяна €89, втора подмяна €119.
  • За DJI Care Refresh (Inspire 2) - първа подмяна €239, втора подмяна €379.
  • За DJI Care Refresh (X4S) - първа подмяна €59, втора подмяна €89.
  • За DJI Care Refresh (X5S) - първа подмяна €179, втора подмяна €269.
  • За DJI Care Refresh (X7) - първа подмяна €469, втора подмяна €569.
  • За DJI Care Refresh (Phantom 4 Pro) - първа подмяна €139, втора подмяна €209.
  • За DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced) - първа подмяна €129, втора подмяна €189.
  • За DJI Care Refresh (Phantom 3 SE) - първа подмяна €89, втора подмяна €99.

VIII. Връщане и прехвърляне към DJI Care Refresh

  • Застраховката DJI Care Refresh може да бъде отменена при връщане на закупения продукт, съгласно правилата за възстановяване на DJI.
  • Застраховката DJI Care Refresh НЕ може да се прекрати без връщане на закупения продукт.
  • Застраховката DJI Care Refresh НЕ може да се прехвърля след закупуване.

IX. Лична информация

Със закупуването на DJI Care Refresh Вие се съгласявате да предоставяте на DJI лична информация за осигуряване на по-добро обслужване. С кандидатурата си за застраховка DJI Care Refresh Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с декларацията за поверителност, както е показано на http://www.dji.com/policy. Моля, НЕ изпращайте Вашите SD карти на DJI. DJI не носи отговорност за щети, загуба на данни или лична информация, съхранявани във Вашия продукт.