Често задавани въпроси:

1. Какво е DJI Care Refresh?

DJI Care Refresh е застрахователен план, който покрива щетите по Вашия дрон, като Ви осигурява спокойствие. Застраховката DJI Care Refresh е валидна 12 месеца и Ви предлага до две замени на Вашия продукт при допълнително заплащане, в случай че при нормална употреба възникне случайно увреждане. Всеки път, когато поискате замяна ще получите нов или еквивалентен на старият продукт с подобрена ефективност и надеждност.

2. Как да закупя DJI Care Refresh за дрон Inspire 2?

Застрахователният план DJI Care Refresh е наличен отделно за дрон Inspire 2 и камерите Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7. В случай че имате повече от една камера, може да закупите за всяка една поотделно.

3. Как да закупя DJI Care Refresh за дрон Mavic 2?

Ако искате да закупите DJI Care Refresh за Вашия дрон Mavic, може да го закупите в нашия магазин в copter.bg заедно с дрон Mavic 2 или да го закупите през онлайн магазина copter.bg в комбинация с дрона или изберете от главното меню DJI Care и изберете Mavic 2.

Има три начина, за да активирате DJI Care Refresh и да го свържете с Вашия дрон:

  1. Посетете сайта на DJI Care Refresh, след което въведете кода за активиране и серийния номер на дрона, за да свържете Вашия план.
  2. Посетете онлайн магазина на copter.bg и след закупуване на DJI Care Refresh за дрон Mavic 2, посетете сайта на DJI Care Refresh, след което въведете кода за активиране и серийния номер на дрона, за да свържете Вашия план.
  3. Посетете страницата за поддръжка на DJI и въведете кода за активиране и серийния номер на дрон, за да свържете Вашия план.

За да използвате услугата за подмяна, посетете официалния сайт на DJI, отидете на поддръжка(Support), изберете ремонтни услуги(Repair Services) и след това изберете онлайн заявка за поправка(Online Repair Request).

Ще бъдете помолени да опишете проблема с продука и да предоставите информация за Вас. Сервизът на DJI ще оцени Вашия продукт и ще Ви изпрати оферта след оценка на щетите.

Ако изберете експресна (Express) опция, няма да има оценка на щетите по Вашия дрон и замяната ще се осъществи много по-бързо, отколкото при обичайни обстоятелства.

След като заявление е попълнено, моля изпратете дрона до съотвения сервиз за ремонт на DJI в зависимост от подадената информация. Серийният номер на заменения продукт ще се актуализира автоматично, което няма да повлияе на последващи услуги.

4. Мога ли да закупя DJI Care Refresh за нова неактивирана камера, ако моя дрон Inspire 2 е активиран повече от 48 часа?

DJI Care Refresh може да се закупи за всяка камера, която не е активирана или е активирана за по-малко от 48 часа. Срокът на валидност на всеки гаранционен план е подчинена на датата посочена в договора за услуги, който ще получите по имейл след покупката.

5. Кои части могат да се заменят под застраховката DJI Care Refresh?

  • За сериите Mavic и Spark: дронът, стойката и камерата, батерията и пропелерите;
  • За сериите Phantom 4, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, стойката, камерата и пропелерите;
  • За Inspire 2: дронът и пропелерите;
  • За Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стойката и камерата (включително и обектива);

След като направите заявка за замяна, изпратете частта която се нуждае от подмяна на DJI.

6. Каква е разликата между DJI Care Refresh и стандартната DJI гаранция? При покупка на DJI Care Refresh ще бъде ли стандартната гаранция невалидна?

Стандартната гаранция на продукта е за ремонтни услуги предоставени от производителя, в случай че бъдат открити дефекти на продукта. DJI Care Refresh Ви осигурява услуга за подмяна, в случай че при нормална употреба възникнат повреди вследствие на случайно увреждане на дрона, пропелерите или батерията. Винаги може да използвате стандартната гаранция, без да се налага да закупувате DJI Care Refresh, но с нея може значително да намалите разходите за обслужване. Освен това, ако разходите за ремонт са покрити от стандартната гаранция на продукта, оставащият баланс за замяна на Вашия DJI Care Refresh няма да бъде засегнат.

7. Мога ли да удължа застраховката DJI Care Refresh?

Да, ако Вашата DJI Care Refresh все още не е изтекла и имате право на поне една подмяна. Тогава може да закупите DJI Care Refresh, която ще удължи Вашата застраховка с още една година, както и ще удължите стандартната гаранция с още една година.

8. Как да направя замяна на моя дрон под DJI Care Refresh?

Застрахователният план DJI Care Refresh е свързан със серийния номер на продукта. В случай че искате да замените своя продукт се свържете с DJI Support по телефон, имейл или пишете в чата. След това изпратете продукта до определен сервизен център, като следвате инструкциите от екипа по подръжка на DJI. Нашият сервизен персонал ще извърши оценка на щетите и ще Ви изпрати фактура. След като получите фактурата, имате възможност да изберете между ремонт или замяна на продукта Ви. При избор на замяна на продукта, чрез допълнително заплащане ще получите нов или еквивалентен на нов продукт по отношение на производителността и надеждността с подобрени характеристики. Серийният номер на новия продукт ще бъде автоматично свързан с Вашия застрахователен план DJI Care Refresh.

9. Закупих DJI Care Refresh, трябва ли да го свържа с продукта?

  • Ако закупите продукт заедно с DJI Care Refresh, ние от copter.bg ще направим активацията на застраховката вместо Вас.
  • Ако закупите DJI Care Refresh поотделно, трябва да свържете застраховката със серийния номер на продукта от тази страница.

10. Къде се намира серийния номер на дрона или стойката?

Посетете тази страница за повече информация.

11. Дронът ми се разби във водата. Ще мога ли да осъществя замяна чрез DJI Care Refresh?

Повреди възникнали след като продукта е влязъл в контакт с вода се покриват от DJI Care Refresh.

12. Има ли международно покритие застрахователния план DJI Care Refresh?

Не, в момента DJI Care Refresh работи само в рамките на един район на покритие. Закупуването на продукта заедно с DJI Care Refresh трябва да бъдат закупени от една и съща страна или регион.

13. В кои страни е наличен DJI Care Refresh?

В момента DJI Care Refresh е достъпен за клиенти от САЩ, Канада, страните в ЕС, Швейцария, Норвегия, Великобритания, Австралия, Япония, Хонг Конг, Тайван и Китай.

14. В кои страни има телефонна поддръжка?

Понастоящем телефонна подръжка се предлага само в САЩ, Канада, страните в ЕС, Великобритания, Хонг Конг, Тайван и Китай.

Условия за ползване

Благодарим Ви че избрахте застрахователния план DJI Care Refresh. Чрез закупуването му Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с тези условия. DJI Care Refresh е създаден от SZ DJI Technology Co., LTD (наричани по-нататък "DJI"). DJI се съгласява да предоставя заместващи продукти срещу допълнително заплащане, в случай че в рамките на срока на валидност, се случи инцидент с продукта при нормалното му използване. DJI има договор със застрахователна компания, която покрива щетите в случай на инцидент.

I. Покритие

Срещу допълнително таксуване, DJI Care Refresh предлага до два пъти замяна в рамките на една година. Всек път когато поискате замяна, ще получите нов или еквивалентен продукт с подобрена ефективност и надеждност.
Застрахователният план DJI Care Refresh и продукта трябва да бъдат закупени от една и съща страна или регион. DJI Care Refresh се поддържа само за дронове закупени от официални и упълномощени дилъри.
DJI покрива такси за транспорт само за страната от която е закупен DJI Care Refresh. В противен случай клиента носи отговорност за всякакви транспортни и митнически такси причинени от изпращането на продукта до друг и различен регион. DJI има пълното право да откаже ремонта на продукта при такива обстоятелства.
Покритието на DJI Care Refresh за стойката на камерата на дрон Mavic 2 важи за стойката, с която е закупен дронът. Ако стабилизиращата стойка е била заменена от официалния сервиз на DJI (Официалният сервиз на DJI се отнася за всички официални сервизи и оторизираните ремонтни центрове), покритието посочено в споразумението ще бъде автоматично актуализирано, а подменената стойка ще бъде покрита от DJI Care Refresh. Другата стойка, която е свалена от дрона няма да бъде покрита.

  • За сериите Mavic и Spark: дронът, стойката и камерата, батерията и пропелерите могат да се заменят;
  • За сериите Phantom 4, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, стойката, камерата и пропелерите могат да се заменят;
  • За Inspire 2: дронът и пропелерите могат да се заменят;
  • За Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стойката и камерата (включително и обектива) могат да се заменят;

II. Изключения

Застрахователният план DJI Care Refresh НЕ покрива:

  1. Загубени или частично загубени дронове, стабилизиращи стойки или аксесоари;
  2. Откраднат, забравен или изоставен продукт;
  3. Повреди причинени от полет при неподходящи метеорологични условия;
  4. Дистанционно управление и батерии на дрон Inspire 2, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и допълнителни аксесоари;
  5. Умишлени загуби;
  6. Износване или надрасквания по корпуса, които не влияят върху производителността на продукта;
  7. Преки или косвени загуби причинени от природни явления;
  8. Изисквания за замяна за щети, настъпили извън срока на валидност на застраховката;
  9. Повреди възникнали в резултат на технически подобрения или подобрения в производителността;
  10. Повреди възникнали в резултат на модификации или използване на несъвместими батерии или зарядни устройства;
  11. Повреди възникнали в резултат от използване на аксесоари, батерии или софтуер закупен от трети лица;
  12. Стабилизиращи стойки, които са ремонтирани или подменени в неоторизиран сервиз;
  13. Стабилизираща стойка, която е свалена от дрона и е заменена с друга в официалният сервиз на DJI или оторизириан сервиз.

III. Осъществяване на замяна

Застрахователният план DJI Care Refresh включва две замени за целия срок на валидност. В случай че заявите, че продуктът Ви е бил подменен двукратно, се счита, че DJI напълно е изпълнил услугата DJI Care Refresh. След това услугата DJI Care Refresh ще бъде прекратена. След замяната, оригиналният продукт става собственост на DJI, а заменения продукт Ваша собственост, като покритието е ефективно за оставащият период на плана.

IV. Период на валидност на DJI Care Refresh

Застрахователният план DJI Care Refresh е валиден 12 месеца. В случай че закупите DJI Care Refresh от официалният сайт на DJI той ще влезе в сила от втория ден след датата на изпращане. При покупка от друго място, тя влиза в сила от датата на договора за услугата.

V. Процес на замяна

  1. Ако възникне повреда на Вашият DJI продукт и сте в обхвата на DJI Care Refresh се свържете с DJI Support по телефона или пишете на онлайн чат.
  2. Изпратете продукта си (включително дрона, стойката, пропелерите и батерията) в оторизирания сервизен център определен от DJI.
    • Ако сте закупили DJI Care Refresh за дрон Inspire 2, изпратете дрона и пропелерите;
    • Ако сте закупили DJI Care Refresh за Zenmuse X4S, X5S или X7, изпратете камерата (включително и обектива).
    • Ако сте закупили DJI Care Refresh за Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced или Phantom 3 SE, изпратете дрона, стойката, камерата и пропелерите.
    • Ако сте закупили DJI Care Refresh за серия Mavic и Spark, изпратете дрона, стойката, камерата и пропелерите. Ако батерията работи добре, моля НЕ я изпращайте.
    • *Ако НЕ изпратите необходимите части, DJI може да изисква от Вас да го изпратите отново или да отхвърлите заявката си за замяна.
  3. НЕ изпращайте дистанционното управление! В противен случай ще бъдете задължени да поемете всички разходи възникнали при връщане на дистанционното управление.
  4. Ако стойката и камерата на дрон Mavic 2 са заменени в оторизиран сервиз на DJI, моля изпратете дрона и оригиналната стойката отново. В случай че изпратите грешната камера и стойка, всички такси по изпращане ще бъдат поети от клиента.
  5. Застрахователния план DJI Care Refresh осигурява до две замени на Вашият дрон. За всяка замяна от сериите Mavic и Spark, DJI Care Refresh покрива само една замяна на батерия. Моля, НЕ изпращайте допълнителни батерии или аксесоари, в противен случай клиентът ще отговаря за всички свързани такси за доставка и обработка.
  6. Ако се случи повреда на Вашият дрон и сте в обхвата на DJI Care Refresh ще получите оферта. Може да изберете да заплатите за ремонт или да замените Вашият дрон. При замяна на продукта се заплаща допълнителна такса. След като плащането бъде потвърдено, DJI ще Ви изпрати заменения продукт.

VI. Закриване на DJI Care Refresh

Застрахователният план DJI Care Refresh ще бъде прекратен без предупреждение в следните ситуации:

  1. Услугата е изтекла;
  2. Дронът или стабилизиращата стойка са били ремонтирани в неоторизиран сервиз;
  3. В случай че сте подменили два пъти продукта си, се счита че DJI е изпълнил услугата си. След това DJI Care Refresh ще бъде прекратен;
  4. При установяване, че клиентът е причинил умишлена злополука с цел финансова изгода, DJI си запазва правото да предприеме съдебни действия.

VII. Такси за замяна

За услугата за замяна няма скрити такси. След като изберете DJI Care Refresh, ще получите приоритетно обслужване. Цената на двупосочните пощенски разходи за клиентите в зоната за обслужване на DJI Care Refresh ще бъде покрита от DJI. За други области извън обхвата на DJI Care Refresh са за сметка на клиента. Всички митнически такси също се поемат за сметка на клиента.

  • DJI Care Refresh (Mavic Mini) - първа подмяна €40, втора подмяна €49;
  • DJI Care Refresh (Spark) - първа подмяна €49, втора подмяна €69;
  • DJI Care Refresh (Mavic 2) - първа подмяна €119, втора подмяна €139;
  • DJI Care Refresh (Mavic Pro / Mavic Pro Alpine White) - първа подмяна €99, втора подмяна €139;
  • DJI Care Refresh (Mavic Pro Platinum) - първа подмяна €109, втора подмяна €169;
  • DJI Care Refresh (Mavic Air) - първа подмяна €89, втора подмяна €119;
  • DJI Care Refresh (Inspire 2) - първа подмяна €239, втора подмяна €379;
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X4S) - първа подмяна €59, втора подмяна €89;
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X5S) - първа подмяна €179, втора подмяна €269;
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X7) - първа подмяна €469, втора подмяна €569;
  • DJI Care Refresh (серия Phantom 4 Pro) - първа подмяна €139, втора подмяна €209;
  • DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced) - първа подмяна €129, втора подмяна €189;
  • DJI Care Refresh (Phantom 3 SE) - първа подмяна €89, втора подмяна €99.

VIII. Възстановяване и прехвърляне на DJI Care Refresh

  • DJI Care Refresh може да бъде отменен при връщане на закупения продукт, съгласно правилата за възстановяване на DJI.
  • DJI Care Refresh НЕ може да бъде отказан, без да върнете закупения продукт.
  • DJI Care Reffresh НЕ може да бъде прехвърлен на друго лице след закупуване.

IX. Лична информация

Вие се съгласявате да предоставяте на DJI Вашата лична информация, включително име, имейл, адрес, телефон, факс и ЕГН, за да Ви предоставим по-добра услуга. С избора за DJI Care Refresh вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с Общите условия.
Моля, НЕ изпращайте SD карти на DJI. DJI НЕ носи отговорност за щети или загуба на Ваша лична информация, съхранявана или запазена във Вашия продукт.