Магазинът използва бисквитки (cookies) и други технологии с цел по-добра защита на вашите данни при пазаруване.
DJI Care Refresh е застрахователен план за следпродажбено обслужване, който предоставя ефективни и гъвкави решения за защита от случайна повреда. Това позволява да се наслаждавате на Вашия DJI продукт с осигурено спокойствие, където и да отивате.
Услугата DJI Care Refresh предлага два сервизни плана, в зависимост от Вашите нужди. За повече информация вижте Условията за ползване.
Застрахователен план | DJI Care Refresh 1-годишен план | DJI Care Refresh 2-годишен план | |
---|---|---|---|
Услуга | Услуга за подмяна на продукт | 2 подмени в рамките на 1 година Използва се два пъти за случайни повреди Използва се веднъж за отлетял надалеч дрон | 3 подмени в рамките на 2 години Използва се три пъти за случайни повреди Използва се два пъти за отлетял надалеч дрон |
Ако възникне повреда или дрона отлети надалеч по време на нормална употреба, след извършване на подмяна на услугата, можете да получите функционален продукт от DJI. Ограничено до опреледени дронове. | |||
Удължен гаранционен период | Покрит от официалния гаранционен период | Удължен с две години | |
Безплатната услуга за ремонт се предоставя от DJI, ако покритите части функционират неправилно поради грешка (непотребителска), докато е в гаранция |
Бележки:
1. Съдържанието на удължената услуга може да е различно, в зависимост от региона в който живеете.
2. Времето и периода на различните услуги може да варират. За повече информация вижте Колко дълъг е периодът на покритие на DJI Care Refresh и как може да се изчисли времето.
DJI Care Refresh може да бъде обвързан с Вашият продукт при един от следните критерии:
Ако продуктът не отговаря на горните условия, моля, свържете се с DJI Support и го изпратете обратно или кандидатствайте за видео верификация. DJI Care Refresh може да бъде закупен в рамките на 72 часа след преминаване на проверката и получаване на известие за покупка.
В момента DJI Care Refresh е достъпен за клиенти от САЩ, Канада, страните в ЕС, Швейцария, Норвегия, Великобритания, Австралия, Япония, Хонг Конг, Тайван, Южна Корея и Континентален Китай. За да сте сигурни, че ще се насладите нормално на услугите, които предлага DJI Care Refresh, е добре продукта и услугата да бъдат закупени от същата държава или регион.
1. Можете да отидете в онлайн магазина на copter.bg, за да закупите DJI Care Refresh 1-годишен план и DJI Care Refresh 2-годишен план.
2. Също така можете да отидете в някои от магазините на copter.bg, за да закупите DJI Care Refresh.
Периодът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план), ще се изчислява от 0:00 на датата, посочена в споразумението, а срокът на валидност е 12 месеца.
Периодът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план), ще се изчислява от 0:00 на датата, посочена в споразумението, а периодът на валидност е 24 месеца. Срокът на валидност на удълженото гаранционно обслужване, предоставено от DJI Care Refresh (2-годишен план), ще се изчислява от 0:00 часа на втората година на датата, посочена в споразумението. Той ще приключи по същото време, когато изтича периодът на услугата за подмяна. Срокът на валидност е 12 месеца.
Датата, посочена в споразумението, зависи от метода на закупуване и обвързване на DJI Care Refresh:
Датата, посочена в споразумението, е денят на обвързване, когато DJI Care Refresh е обвързан чрез кода за активиране на DJI Care Refresh.
Гореспоменатите услуги не могат да се използват извън периода на валидност. Повреда или злополука на продукта в рамките на покритието на услугата, настъпила извън периода на валидност, не се покрива от DJI Care Refresh.
Гаранцията на продукта гарантира ремонтна услуга, предоставена на Вашия DJI продукт при неправилна работа поради непотребителска грешка. DJI продуктите, които отговарят на условията за тази услуга, ако възникне повреда в рамките на гореспоменатото покритие по време на гаранционния период. Ако бъде закупен DJI Care Refresh (2-годишен план), официалният гаранционен срок може да бъде удължен до две години.
DJI Care Refresh предоставя услуга за замяна, ако продуктът се повреди при нормална употреба или злополуки. Ако сте закупили DJI Care Refresh и разходите за ремонт са покрити от стандартната гаранция за продукта, оставащото салдо на Вашия DJI Care Refresh няма да бъде засегнато.
Тъй като ефективното време на DJI Care Refresh варира за различните услуги след покупката, повреда или инцидент на продукта в рамките на покритието на услугата, което се случва преди услугата да влезе в сила, не се покрива от DJI Care Refresh. Таксите за услуги, направени преди услугата да влезе в сила, няма да бъдат възстановени.
В момента DJI Care Refresh осигурява международно покритие за DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други оторизирани сервизи с валидно доказателство за покупка, можете да кандидатствате услугата за подмяна и удълженото гаранционно обслужване във всеки от официалните или упълномощени сервизни центрове на DJI, които могат да предоставят услуги за опресняване на DJI Care Refresh, след като потвърдят, че Вашето искане отговаря на условията за обслужване.
За други продукти услугата е достъпна само в страната или региона, където е закупен DJI Care Refresh.
Услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон се поддържа за DJI Mini 2 и Mavic Air 2.
Ако гореспоменатият продукт отлети след като завършите процеса за подмяна на услугата, можете да получите функционален продукт от DJI
За повече подробности вижте процеса на подмяна на услугата в Общите условия.
За да сте сигурни, че Вашият дрон може да използва услугата за подмяна, DJI акаунта трябва да бъде обвързван с дрона Ви, както и дистанционното управление с дрона.
*Обвързването на дрона с DJI акаунта, означава че собственикът на акаунта притежава дрона.
*Обвързването на дрона с дистанционното управление записва връзката между дрона и дистанционното управление.
Ако дрона отлети надалеч, само собственика на свързания акаунт може да кандидатства за услугата по подмяна и да изготви доклад на полета с дистанционното управление и да маркира дрона като изчезнал.
Следователно, за да използвате услугата за подмяна при отлетял дрон, не забравяйте да отидете на [Profile] - [Device Management] в приложението, за да свържете предварително акаунта на приложението си с дрона, а също така да свържете дистанционното с дрона.
Услугата за подмяна при отлетял надалеч дрон НЕ може да се използва, ако акаунта не е обвързан с дистанционното управление или акаунта и дистанционното управление не са били обвързани преди полета.
Не. Услугата за подмяна на DJI Care Refresh е само за отлетял надалеч дрон по време на полет, при нормална употреба.
За да кандидатствате за услугата за подмяна на полет, се изискват записи за полет за произшествие, а клиентът трябва да стартира приложението и да синхронизира записите за полет за произшествие при прелитане. Ако записите на полет за произшествие не могат да бъдат предоставени или синхронизирани, услугата за заместване на DJI Care Refresh не може да се използва.
За повече подробности вижте процеса на подмяна на услугата в Усливията за ползване.
Ако Вашият DJI Care Refresh (1-годишен план) все още НЕ е изтекъл и е останала поне още един път право за подмяна, то тогава може да закупите DJI Care Refresh+, който удължава услугата Ви за подмяна с още една година, както и удължава гаранционния период на Вашия продукт
Тъй като DJI Care Refresh+ предлага удължаване с втора година, той не позволява покупка, ако вече сте закупили DJI Care Refresh за две години.
DJI Care Refresh НЕ може да бъде закупен многократно. Всеки DJI продукт може да бъде обвързан с DJI Care Refresh само веднъж. След използване на услугата, предоставена от DJI Care Refresh, ако се променя серийният номер на продукта, предоставеният продукт автоматично ще се свърже с DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният сервизен и гаранционен период продължава. Следователно оригиналното устройство вече няма да има DJI Care Refresh. Моля, не купувайте отново DJI Care Refresh за заместващото тяло.
Услуги за инцидентни повреди на продукта и услуги за подмяна на дрона при отлитане надалеч (наричани по-нататък, за по-кратко "услуги за подмяна") е създаден от DJI Technology Co., LTD (наричан по-нататък, за по-кратко "DJI"). DJI обещава да предостави услуги за подмяна на съответните продукти, описани и посочени в споразумението за услуги. Ако настъпи инцидентна повреда или далечно отлитане* в условия на нормалното използване на продукта, или инцидента е със самият продукт, можете да получите работещ DJI продукт, използвайки услугите за подмяна.
*Продукти, поддържащи услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч": дрон DJI Mavic Air 2, дрон DJI Mini 2
1. Срок на валидност
Срокът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план) е 12 месеца.
Срокът на валидност на услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план) е 24 месеца.
Срокът на валидност започва от датата, описана в споразумението за услуги на DJI Care Refresh.
2. Покритие
DJI Care Refresh осигурява международно покритие на продуктите DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други упълномощени дилъри с валидно доказателство за покупка, Вие може да кандидатствате за услугата за подмяна на продукт в някой от глобалните официални или упълномощени сервизни центрове на DJI, които биха могли да предоставят услугата DJI Care Refresh, като вече са потвърдили, че Вашата молба отговаря на абсолютно всички необходими изисквания за подмяна.
За всички други продукти, услугата за подмяна е възможна и допустима само в района, където сервизният план - DJI Care Refresh е бил закупен.
3. Брой на подменяне
Услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (1-годишен план) предлага до два пъти подмяна на продукта в рамките на срока на валидност. Броят на подменящи се продукти при настъпил инцидент е до 2 пъти, а този за дрон при отлитане надалеч - 1 път.
Услугата за подмяна, предоставена от DJI Care Refresh (2-годишен план) предлага до три пъти подмяна на продукта в рамките на срока на валидност. Броят на подменящи се продукти при настъпил инцидент е до 3 пъти, а този за дрон при отлитане надалеч - 2 пъти.
Една подмяна на продукт се счита за използвана, след като бъде направена. Подновеният продукт ще се свърже автоматично към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и ще използва актуалния му гаранционен период. Натиснете тук, за да проверите броя на оставащите налични подменяния.
4. Покритие на части
1) Списък с части, които могат да бъдат подменени:
2) Ако кандидатствате за услуга за подмяна за инцидентна повреда на вашия продукт, моля, изпратете обратно частите на DJI продукта, споменати в горния списък с части [вижте пояснението по-долу]. След това DJI ще ви предостави съответните заместващи продукти. Ако кандидатствате за услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч", то НЕ е необходимо да изпращате обратно части. DJI ще ви предостави съответните заместващи продукти след завършване на процеса на подмяна на услугата.
3) Подменените продукти са нови или еквивалентни на нови продукти с подобрена ефективност и надеждност.
4) Частите, които не са споменати в списъка "4. Покритие на части", не се покриват от услугата за подмяна, така че няма смисъл да ги изпращате обатно.
Забележка:
- Ако батерията Ви работи нормално, избора дали да я пратите обратно или не остава изцяло Ваш т.е., ако изпратите обратно батерията, DJI ще Ви предостави нова такава, като тя ще се счита за част от услугата за подмяна на части при инцидент; ако батерията не бъде пратена обратно, то няма да бъде предоставена нова такавa.
- Ако не можете да изпратите обратно батерията или такава доставка Ви бива отказана от вашия куриер, поради значителни щети по самата батерия, моля, свържете се с DJI, за да предоставите доказателство за повредената батерия под формата на снимка или видеоклип, а в последствие, ще Ви бъде предоставена резервна батерия след проверка и одобрение на снимки или видео на повредената батерия.
5. Тип на услугата
Ако настъпи повреда във Вашия продукт и повредените части към него, споменати в списъка за покритие на части и те могат да бъдат пратени, то услугата за подмяна на части при инцидент може да бъде извършена. Ако повредените части, споменати в списъка за покритие на части НЕ могат да бъдат пратени, тогава трябва да платите материална такса за липсващите части. В противен случай няма да може да се възползвате от услугата за подмяна на части при инцидент.
Ако настъпи проблем с дрон, отлетял надалеч, моля, използвайте услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч". Ако не можете да приключите кандидатстването, следвайки процедурата по услугата, то няма да имате възможност да използвайте услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч".
6. Такси за подмяна
1) Такса за подмяна: за използване на услугата за подмяна, трябва да се заплати допълнителна такса. Таксата за подмяна зависи от характера на инцидента и от броя на инцидентите, които са се случили преди това. Моля, натиснете тук, за да видите таксата за подмяна за всеки един продукт.
2) Такса за доставка и други такси.
Уcлyгaтa зa пoдмянa e дocтъпнa caмo в cтpaнaтa или peгиoнa (нapичaн пo-дoлy „cepвизнa зoнa“), ĸoятo cъoтвeтcтвa нa избpaнaтa oт Bac вepcия, ĸoгaтo cтe зaĸyпили DЈІ Саrе Rеfrеѕh. DЈІ плaщa зa двyпocoчните тaĸcи зa дocтaвĸa, гeнepиpaни в зoнaтa нa oбcлyжвaнe. Aĸo изпoлзвaтe ycлyгaтa зa пoдмянa в зoнa, ĸoятo нe e oбcлyжвaнa, тo тoгaвa DЈІ плaщa зa тaĸcи зa двyпocoчнa дocтaвĸa, гeнepиpaни в зoнaтa нa oбcлyжвaнe, и виe щe плaщaтe тaĸcaтa зa дocтaвĸa, дaнъĸ и дpyги тaĸcи, гeнepиpaни oт тpaнcpeгиoнaлни пpeвoзи, ĸoитo нe ca пocoчeни в тoвa cпopaзyмeниe. DЈІ имa пpaвo дa oтĸaжe дa пpeдocтaви ycлyгa зa пoдмянa, aĸo пo-гopнитe ycлoвия нe ca изпълнeни.
Moля, нe изпpaщaйтe oбpaтнo чacти или пpoдyĸти ĸaтo диcтaнциoннoтo yпpaвлeниe, бaтepии oт ĸoмбo пpoдyĸти, oтдeлнo зaĸyпeни бaтepиии или aĸcecoapи oт тpeти cтpaни, ĸoитo нe ca oбxвaнaти oт DЈІ Саrе Rеfrеѕh. Kлиeнтитe зaплaщaт тaĸcитe, гeнepиpaни чpeз вpъщaнe oбpaтнo нa гopecпoмeнaтитe чacти.
Когато DJI продуктът, посочен в тези клаузи, е повреден или е дрон, отлетял надалеч, моля, следвайте следните действия, за да получите услуги за подмяна:
1. Подготовка
Преди да използвате услугата, уверете се, че функцията за свързване на дистанционното управление на продукта е деактивирана. Ако функцията за свързване на дистанционното управление не е деактивирана или не може да бъде изключена, DJI ще трябва да смени или "развърже" дистанционното управление на устройството по време на извършване на услугата. Когато получите ремонтирания продукт или новия подменен продукт, моля, стартирайте незабавно приложението, за да проверите състоянието на свързване на дистанционното управление и го свържете отново с дистанционното управление или подменете свързаното дистанционно управление, ако това е необходимо.
Няма нужда да премахвате устройството от свързвания акаунт.В противен случай, това ще рефлектира по начин, в който няма да имате възможност да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" в близкото бъдеще.
2. Регистрирайте своя случай
1) Отидете на DJI Service Center
- Aĸo избepeтe Oнлaйн ycлyгa, мoля, изпpaтeтe вaшия пpoдyĸт дo мяcтoтo, oпpeдeлeнo oт DЈІ, cлeдвaйĸи инcтpyĸциитe нa yeбcaйтa. Cлeд ĸaтo DЈІ oпpeдeли щeтитe, мoжeтe дa избиpaтe мeждy ycлyгa зa пoдмянa и ycлyгa зa плaтeн peмoнт.
- Ако изберете експресна услуга "EXPRESS", DJI ще изпрати вашия заменящ продукт веднага след получаване на повредения продукт.
Забележка:
2) Aĸo във вaшия гpaд имa вoдeщ мaгaзин нa DЈІ (ЅЅС), мoжeтe дa зaпишeтe вaшия cлyчaй нa cтpaницaтa нa Ѕwіft Ѕеrvісе, зa дa cи yгoвopитe cpeщa, cлeд ĸoeтo мoжeтe дa oтидeтe дo oпpeдeлeния ЅЅС в oпpeдeлeния чac зa ycлyгaтa пo пoдмянa или плaтeнaтa ycлyгa зa peмoнт.
3. Изпращане на стоката обратно
1) Повреда при инцидент
Моля, изпратете обратно съответните части въз основа на списъка за покритие на части. DJI има право да ви помоли да изпратите обратно съответните части или да откаже заявката Ви за подмяна, ако не изпратите обратно съответните части, следвайки изброените по-горе изисквания. Моля, изпратете обратно съответните части в рамките на 7 календарни дни след подаване на заявка за Онлайн услуга и в рамките на 3 календарни дни след подаване на експресна услуга "EXPRESS".
2) Подмяна на дрон при отлитане надалеч
Не е необходимо да изпращате каквито и да е части.
4. Плащане на сервизна такса
1) Повреда при инцидент
След като DJI инспектира повредата на съответния продукт и, ако Вие сте потвърдили, че желаете да използвате услугата за подмяна при инцидент, ще бъде начислена съответно такса за обслужване. Анализът на данните няма да се извърши на вашия повреден продукт по време на процеса на услугата за подмяна и собствеността върху оригиналния Ви продукт ще бъде прехвърлена на DJI като сертификат на услугата за подмяна.
2) Подмяна на дрон при отлитане надалеч
Ако решите, че желаете да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч", е нужно да бъдат предоставени записи за полетния инцидент и също така трябва да бъде изготвен отчет "DJI Care Flyaway Aircraft Report" като сертификат за услугата за подмяна. По време на процеса на услугата за подмяна, анализ на данни няма да бъде извършен.
След като отчета "DJI Care Flyaway Aircraft Report" е направен, отлетелият надалеч дрон ще бъде ограничен и отписан за експлоатация. Ако дронът бъде намерен преди да се заплати сервизната такса, Вие може да се свържете с контактния център на DJI, за да отмените съответния отчет - "DJI Care Flyaway Aircraft Report" и така отново да ползвате нормално своя дрон. Ако Вие вече сте заплатили сервизната такса, собствеността върху оригиналния Ви продукт ще бъде прехвърлена на DJI като сертификат на услугата за подмяна и в този случай НЕ е възможно отчета "DJI Care Flyaway Aircraft Report" да бъде прекратен.
5. Получете своя продукт
След като гореспоменатите операции бъдат приключени, DJI ще Ви предостави заменения продукт. Заменения продукт автоматично ще се свърже към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният гаранционен период ще продължи.
Загуби, допълнителни разходи или други частни случаи, изброени по-долу, НЕ се покриват от услугата за подмяна:
1. DJI е изпълнил изцяло задълженията на услугата за подмяна на DJI Care Refresh и услугата за подмяна ще бъде прекратена при едно от следните обстоятелства:
1) Договореният срок на валидност на услугата за подмяна е достигнат.
2) Броят на подмени на продукта е бил изчерпан.
3) Клиентът доброволно кандидатства за оттегляне от услугата на DJI Care Refresh и това е потвърдено от DJI.
2. DJI има право да откаже да предостави или прекрати услугата за подмяна при следните ситуации:
1) Продуктите са закупени от обекти, които НЕ са официални или оторизирани дилъри на DJI.
2) DJI Care Refresh и съответният продукт не са закупени от една и съща държава или регион.
3) Когато услугата е извън зоната на покритие.
4) Датата, в която кандидатствате за подмяна не е в рамките на срока на валидност на вашата услуга за подмяна.
5) Липсата на заявление за услугата за подмяна в съответствие с процеса на обслужване.
Удълженото гаранционно обслужване се предоставя от SZ DJI Technology Co., Ltd. (наричан по-долу, за по-кратко „DJI“). В рамките на обхвата, ако посоченият продукт функционира неправилно поради грешка, която не е възникнала от страна на клиента и продукта е изпратен на DJI или упълномощен сервизен център за ремонт в рамките на срока на валидност на удълженото гаранционно обслужване, тогава разходите за ремонт и разходите за труд ще бъдат покрити от DJI.
Забележка:
1) DJI Care Refresh (1-годишен план) не предлага удълженото гаранционно обслужване.
2) DJI Care Refresh (2-годишен план) в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединеното кралство не предлага удълженото гаранционно обслужване.
1. Срок на валидност
Удълженото гаранционно обслужване е валидно в продължение на 12 месеца, като започва от втората година на датата, обозначена в споразумението на услугата на DJI Care Refresh (2-годишен план). Удълженото гаранционно обслужване не може да бъде ползвано предварително!
2. Покритие
DJI Care Refresh осигурява международно покритие на продуктите DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 и DJI Pocket 2. За поддържаните продукти, закупени от официални магазини на DJI или други упълномощени дилъри с валидно доказателство за покупка, Вие може да кандидатствате за услугата удължено гаранционно обслужване в някой от глобалните официални или упълномощени сервизни центрове на DJI, които биха могли да предоставят услугата на DJI Care Refresh, като вече са потвърдили, че Вашата молба отговаря на абсолютно всички необходими изисквания за услугата удълженото гаранционно обслужване.
Гаранционния срок зависи от страната или региона, в който е бил поръчан продукта. Правилата за определяне зависят от държавата или региона, където кандидатствате за услугата DJI Care Refresh.
3. Брой на подменяне
Удълженото гаранционно обслужване може да бъде извършено, когато посоченият продукт функционира неправилно поради грешка, която не е възникнала от страна на клиента в срока на валидност.
4. Покритие на части
5. Сервизна такса
В рамките на обхвата на услугата таксите за ремонт и разходите за труд ще бъдат покрити от DJI.
Ако повредата на DJI продукта не се покрие от разширеното гаранционно обслужване на DJI Care Refresh, тогава клиентът или друга съответна гаранционна услуга, закупена от него, ще плати съответната такса. Може да посетите страницата DJI after-sales Policy, за да проверите гаранционния период на частите или компонентите.
Когато DJI продуктът, посочен в тези клаузи, е повреден или отлетял надалеч, моля, извършете следните действия, за да получите разширено гаранционно обслужване:
1. Подготовка
Преди да използвате услугата, уверете се, че функцията за свързване на дистанционното управление на продукта е деактивирана. Ако функцията за свързване на дистанционното управление не е деактивирана или не може да бъде изключена, DJI ще трябва да смени или "развърже" дистанционното управление на устройството по време на извършване на услугата. Когато получите ремонтирания продукт или новия подменен продукт, моля, стартирайте незабавно приложението, за да проверите състоянието на свързване на дистанционното управление и го свържете отново с дистанционното управление или подменете свързаното дистанционно управление, ако това е необходимо.
Няма нужда да премахвате устройството от свързвания акаунт.В противен случай, това ще рефлектира по начин, в който няма да имате възможност да използвате услугата "Подмяна на дрон при отлитане надалеч" в близкото бъдеще.
2. Регистрирайте своя случай
1) Go to DJI Service Center
Ако е избрана Онлайн услуга, то DJI предоставя услугата за ремонт безплатно, след като установи, че повредата на продукта се покрива от самата услуга. Ако е избрана експресна услуга "EXPRESS", това означава, че решавате да използвате услугата за подмяна вместо разширено гаранционно обслужване. Трябва да изпратите обратно съответните части въз основа на процеса на услугата за подмяна на инцидентни повреди и еднократна подмяна ще бъде приспадната след използване на услугата за подмяна.
2) Aĸo във вaшия гpaд имa вoдeщ мaгaзин нa DЈІ (ЅЅС), мoжeтe дa зaпишeтe вaшия cлyчaй нa cтpaницaтa нa Ѕwіft Ѕеrvісе, зa дa cи yгoвopитe cpeщa, cлeд ĸoeтo мoжeтe дa oтидeтe дo oпpeдeлeния ЅЅС в oпpeдeлeния чac зa ycлyгaтa пo пoдмянa или плaтeнaтa ycлyгa зa peмoнт.
3. Изпращане на стоката обратно
Изпратете обратно повредените продукти или части в рамките на 7 календарни дни след като услугата бъде заявена според определените изисквания на DJI.
4. Извършване оценка на щетите
Безплатна услуга за ремонт може да бъде предоставена след като DJI установи, че повредата на продукта се покрива от самата услуга.
5. Получете своя продукт
След като гореспоменатите операции бъдат приключени, DJI ще Ви предостави заменения продукт. Заменения продукт автоматично ще се свърже към услугата DJI Care Refresh на оригиналния продукт и оригиналният гаранционен период ще продължи.
Загуби, допълнителни разходи или други частни случаи, изброени по-долу НЕ се покриват от удълженото гаранционно обслужване:
1. DJI е изпълнил изцяло задълженията на услугата за удълженото гаранционно обслужване на DJI Care Refresh (2-годишен план) и услугата ще бъде прекратена при едно от следните обстоятелства:
1)Договореният срок на валидност на удълженото гаранционно обслужване е достигнат.
2) Клиентът доброволно кандидатства за оттегляне от услугата на DJI Care Refresh (2-годишен план) и това е потвърдено от DJI
2. DJI има право да откаже да предостави или прекрати услугата удълженото гаранционно обслужване при следните ситуации:
1) Продуктите са закупени от обекти, които НЕ са официални или оторизирани дилъри на DJI.
2) DJI Care Refresh (2-годишен план) и съответният продукт не са закупени от една и съща държава или регион.
3) Когато услугата е извън зоната на покритие.
4) Датата, в която кандидатствате за удълженото гаранционно обслужване не е в рамките на периода на валидност на вашата услуга за удълженото гаранционно обслужване.
5) Липсата на заявление за услугата за подмяна в съответствие с процеса на обслужване.
Ако вашият DJI продукт бъде върнат съгласно Правилата за връщане на DJI (DJI's return policy), може също да кандидатствате за връщане на вашия DJI Care Refresh.
DJI Care Refresh НЕ може да бъде отказан, без да върнете закупения продукт.
DJI Care Refresh НЕ може да бъде прехвърлен на друго лице след закупуване.